ja hoor , er is er weer 1
Een verslagje erbij....
Gisterochtend om 04:00uur ging hier de wekker , tijd om op te staan en om 04:45uur richting Doesburg te rijden om Hans op te halen....
Eenmaal aangekomen in Doesburg was het 06:15uur , ff snel een bakkie koffie gedaan en vervolgens samen met Hans in de Tipo ,richting Zeeland te rijden.
We waren om pcies 09:00uur bij Edgar , zo vroeg dat Edgar er zelfs nog niet eens was 8O (Die is gewend dat ik normaal wel fout rij en dus later dan gepland aankomen....
Om 09:15 kwam Edgar eraan gereden in mijn nieuwe aanwinst
Nog een beetje lopen sleutelen en ouwehoeren en ook niet te vergeten , koffie leuten , toen de auto over gaan schrijven in Terneuzen...
Daar aangekomen , ben ik mijn rijbewijs vergeten en heeft Hans mijn nieuwe bella op ZIJN NAAM gezet 8O
Hans heeft bij Ed nog een mooi audio speeltje gescoord voor z'n 166 , en ik een automatisch dimmende binnenspiegel
Om vervolgens rond 13:00uur , weer te vertrekken...
Hans met mijn Tipo naar Doesburg terug , en ik naar Barendrecht om mijn zoon op te halen met de 164....
Toen ik eenmaal in Eschede weer aankwam , waren Hans , Dickie en Eline er ook al(Die kwamen ons nieuwe huisje bewonderen..
Al met al een slopende maar erg leuke / gezellige dag , met als resultaat.....
Vooralsnog staat ze op de 15 inch wielen van mijn schade bella , maar ik heb er ook een erg dik setje 17 inch wielen bij gekregen , die ga ik er zo even onder knutselen
Hier een foto van mijn ieuwe aanwinst en mijn oude bella triest op de achtergrond...
En eenmaal weer thuis in Enschede na een wasbeurtje samen met de 166 van Hans op de fotooooo.
En dan hier nog de 17 inch velgen...
Hans , Dickie en last but nog least :Edgar.....
MILLE GRAZIE
Dit was alweer de 3rde 164 die ik samen met Hans bij Edgar heb opgehaald