Ook als die 155's niet groen zijnIk vind een 155 zonder verknoeier ook mooier
Groetjes,
Marc
Ook als die 155's niet groen zijnIk vind een 155 zonder verknoeier ook mooier
verrek die lijkt veel op die zonder spoiler,op die anders foto
Dat meen je niet? Ik dacht dat een BTCC 155 zo bij de dealer stond en met kenteken rond reed en dat Tarquini met een straat auto kampioen is geworden.
Je zou mij, en velen met mij, een groot plezier doen om alle technische specificaties van de 155 BTCC minitieus weer te geven, want ik ben erg benieuwd wat er nog meer allemaal anders is.
De hele BTCC auto is wat anders dan de Formula of de Silverstone, dat is geen vergelijking. Er zit op de dakplaat en wat kleine onderdeeltjes na bijna geen enkel onderdeel op de BTCC auto dat ook op de Formula of de Silverstone gemonteerd werd.
Die wil ik wel in 1:1 voor de deur of in de garageheb je deze ook in grande ,wil wel weer een nieuwe achtergrond
Hier een verhaal van de eigenaar van deze bolide.psssst: wil me niet mengen in de discussie, maar die ophoog dingen zijn bij AH motorsport te krijgen....(euh te koop bedoel ik)
of het origineel BTCC is, geen flauw idee, maar die gasten hebben er mee rondgereden op hun 33 dus zal wel niet.... (maar als ik het goed begrijp wil Lenz die ophoog dingentjes....)
en hier weer een mooie 155:
Heb je foto's van hoe het er gemonteerd uit ziet? Ook detail foto's? Want als ik het zo zie, lijkt het mij niet echt mooi.Jongens geen paniek, verhogingssetje is dus nog gewoon via AR leverbaar en dan krijg je dit
Of het BTCC spul is weet ik niet en interesseert me ook niet, dit is gewoon staal en geen nasa intergalactic carbon shit, maar wel functioneel.
1e jaar BTCC hadden ze de normale 33 spoiler en later kwamen daar de verhogers bij, en omdat een spoiler niet was toegestaan tenzij op de straatversie geleverd werd . werden de verhogers los bijgeleverd bij aflevering (dit onderdeel waarschijnlijk allleen in engeland op de silverstone versie).