Ben ik weer,
even snel, want ik zit hier in van der Valk hotel in Maastricht en heb maar een beperkte tijjd op internet.
Ehh, waar waren we gebleven, Gisteren (zondag ) zaten we in een plaatsje vlak bij Nurnberg, Vanmorgen, bij het ontbijt nam iedereen afscheid van elkaar want het zat erop. Jammer, die 10 dagen gingen veel te snel. Voor mij toch wel afscheid met een beetje weemoed, veel nieuwe en leuke alfarijders/liefhebbers ontmoet, iedereen kon met iedereen opschieten, goede organisatie, alleen liet het weer (behalve in italie) het een beetje afweten.
Na het afscheid vertrokken mijn echtgenote en ik met de Berlina richting autobahn naar het noorden voor een rit van ruim 700 km. met als eindpunt voor ons voor vandaag Maastricht. Konstand lekker doorkachelen met 130-140 km
morgen het laatste stukje van 200 km naar Almere. De berlina heeft tot nu toe in die 10 dagen 4300 probleemloze kilometers achter de kiezen.
Behalve een Giulia op 3 1/2 cilinder en een 156 met een kapotte kachelbediening waardoor er binnen een noordpool temp. heerst is er bij de 17 Alfa's niks kapot gegaan, geen schade gereden en iedereen gelukkig weer heel thuis.
Ik ga nu eerst nog even lekker eten en op deze laatste dag nog wat nagenieten.
ik meld me morgen of overmorgen als ik thuis ben, en zal nog wat foto's plaatsen.
alfapapperazzi on tour met deeindstreep in zicht
Mvg. Richard
www.berlina.nl
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.