En wat is daar mis mee...Ze doen me denken aan:Koplampen was wel even wennen, maar dat begint nu te komen. Voor de rest is hij gewoon mooi en (in ieder geval qua uiterlijk) echt Alfa
]
Maar om die nu een een adem te noemen met....
En wat is daar mis mee...Ze doen me denken aan:Koplampen was wel even wennen, maar dat begint nu te komen. Voor de rest is hij gewoon mooi en (in ieder geval qua uiterlijk) echt Alfa
]
AU!En in mindere mate:
Mooie foto's van hoogst waarschijnlijk een leuke dagVandaag met de MiTo gereden!
Waow! Geweldig baksken veel bekijks gehad, zelfs door politie!
DNA knop is echt voelbaar, op stand dynamic optrekken gebeurt veel snediger en besturing veel directer!
Wel harde ophanging! Mooi interieur, voor mij zeker geslaagd
Een echte Alfa
Oeps! sorry! speciaal voor u het dna knopken!Mooie foto's van hoogst waarschijnlijk een leuke dagVandaag met de MiTo gereden!
Waow! Geweldig baksken veel bekijks gehad, zelfs door politie!
DNA knop is echt voelbaar, op stand dynamic optrekken gebeurt veel snediger en besturing veel directer!
Wel harde ophanging! Mooi interieur, voor mij zeker geslaagd
Een echte Alfa
Maar euhm nu kan ik jammer genoeg het DNA-knopje niet zien
Hoe was het in Groot Bijgaarden? Iets gekocht?
Had er meer van verwacht, al 10€ ingangskosten en zoveel stond er nietHoe was het in Groot Bijgaarden? Iets gekocht?
In Belgie is die Asbak std. ; maar in m'n demo heb ik die er ook uitgelaten ; Je vindt'm normaal naast de Dna knop voor de pook maar't is 'n uitneembaar rond exemplaar met deksel : zo heb je'n bekerhouder extra...Gisteravond kwam Eric (GiuliaNera) bij mijn loods aangereden in een test-MiTo 1.4 turbo, en....... ik heb er mee gereden.
Eerlijk is eerlijk, wat een heerlijk autootje! styling, klokkenwinkel & interieur, vermogen eigenlijk klopt bijna alles aan deze auto.
Hij was er zelf ook zo over te spreken dat hij er snel een besteld.
Ik heb eigenlijk maar 1 echt minpuntje kunnen ontdekken, ER ZIT GEEN ASBAK IN!!!!!!!!
En da's toch lastig voor een immer rokende Alfafreak als ik.
Patrick.
Als het weer morgen meevalt, gaan we eens naar Aalst ,Had er meer van verwacht, al 10€ ingangskosten en zoveel stond er nietHoe was het in Groot Bijgaarden? Iets gekocht?
Wel een leuke oranje Montreal gekocht en een 159 Polizia (1/43). Van Edison.
Een bekerhouder in een Alfa ???? Zijn ze van hun geloof afgevallen ofzo ?zo heb je'n bekerhouder extra...
Ben juist terug van Aalst . En natuurlijk langs die winkel geweest. terug met twee miniaturen naar huis gekomen (ook van Edison : 156 GTA en 147 GTA, heb zo goed als alle alfa's van die reeksen nu denk ik ). Mito heb ik niet gezien, althans toch niet in 1:43. Wel mooie C8, 33 en 90. Maar was voor mij voorlopig nog iets te duurAls het weer morgen meevalt, gaan we eens naar Aalst ,Had er meer van verwacht, al 10€ ingangskosten en zoveel stond er nietHoe was het in Groot Bijgaarden? Iets gekocht?
Wel een leuke oranje Montreal gekocht en een 159 Polizia (1/43). Van Edison.
er is daar ook een winkel van miniaturen, kijken of er de MiTo al is
Ha! altijd al geroepen, België is zo gek nog niet.In Belgie is die Asbak std. ; maar in m'n demo heb ik die er ook uitgelaten ; Je vindt'm normaal naast de Dna knop voor de pook maar't is 'n uitneembaar rond exemplaar met deksel : zo heb je'n bekerhouder extra...Gisteravond kwam Eric (GiuliaNera) bij mijn loods aangereden in een test-MiTo 1.4 turbo, en....... ik heb er mee gereden.
Eerlijk is eerlijk, wat een heerlijk autootje! styling, klokkenwinkel & interieur, vermogen eigenlijk klopt bijna alles aan deze auto.
Hij was er zelf ook zo over te spreken dat hij er snel een besteld.
Ik heb eigenlijk maar 1 echt minpuntje kunnen ontdekken, ER ZIT GEEN ASBAK IN!!!!!!!!
En da's toch lastig voor een immer rokende Alfafreak als ik.
Patrick.