Andretti Molletti

RE: EU-commissaris: maximaal 90km/u op snelweg

ma mei 23, 2005 21:37

Zolang we maar 1 forum zijn!!!

;)

Iedereen aan de snelheids begrenzer en dan geen controles meer, das nutteloos...

en dan pruts ik wat aan mijn begrenzertje en dan..... Europa 1.....0

hahahaha

Doix

ma mei 23, 2005 21:47

Dan kom ik ook even bij jou langs om aan mijn begrenzertje te laten knutselen... :twisted:

Ik weet dus niet wat te moeten stemmen en zie eerlijk gezegd het nut niet, want er is al gekozen buiten ons om, let maar op. Daarnaast is het schrikken als sommige europees opgelegde regels ge-uit worden. En tja, een Duitser en een Fransoos die zaken beslissen over Nederland is inderdaad weinig te pruimen, maar ergens bekruipt mij het gevoel dat als een Duitser en een Fransoos beslissen over snelheidslimieten, dat die wel eens flink hoger zou kunnen zijn dan de hierboven geopperde 90km/h? :D Laat Peijs daar maar eens wat tegenin brengen dan.... :wink: (hoewel Nederland in de afgelopen jaren toch al wel erg creatief omging met het incorporeren dan wel negeren van europese regels naar gelang het de staatskas het beste uitkwam........),

Grtz,

Aad

psillen
Guru
Guru

ma mei 23, 2005 22:34

Als iedereen nee stemt, blijft de situatie zoals ie is.

Dus ook dat maakt al geen verschil.

En stel dat het echt zo was dat straks alles in Brussel wordt beslist,
kunnen die er een groter potje van maken dan het stelletje volidioten
dat momenteel in Den Haag zit. :schrik:
Nou dan.
Alfetta Gt, 1975
Ooit gehad: Giulia Super 1.6 1971; 33 1.3 1988; 75 1.8 carb. 1989; 146 1.6 boxer 1995; 156 1.8TS 1999; 156 JTS Selespeed 2003; 159 SW 1.9JTDm16v, 2006; 159 SW 2.0JTDm16v, 2010

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: EU-commissaris: maximaal 90km/u op snelweg

ma mei 23, 2005 23:06

Iedereen aan de snelheids begrenzer en dan geen controles meer, das nutteloos...
en dan pruts ik wat aan mijn begrenzertje en dan..... Europa 1.....0Hahahaha
Bij vrachtwagens schijnt het toch min of meer te werken. Een auto zonder begrenzer valt dan wel meteen op. Net als een truck nu, die met 100 over de snelweg rijdt.
Als sanctie zou je in beslagname van de auto kunnen overwegen.
:oops: Ik hoop niet dat iemand uit Brussel mee leest hier. :?

Rens 1.7QV
Guru
Guru

ma mei 23, 2005 23:12

nou ik kwam laatst een truck tegen en die reed dwars door z'n begrenser heen :P . Het was alleen dan de oplegger, maar dat ding reed ong 120.

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 23, 2005 23:15

nou ik kwam laatst een truck tegen en die reed dwars door z'n begrenser heen :P . Het was alleen dan de oplegger, maar dat ding reed ong 120.Rens
Als je er dwars door heen rijdt, dan zal hij wel stuk geweest zijn. Daar kunnen ze niet zo goed tegen. :wink:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma mei 23, 2005 23:18

nou ik kwam laatst een truck tegen en die reed dwars door z'n begrenser heen :P . Het was alleen dan de oplegger, maar dat ding reed ong 120.

Rens
Brr, daar zou ik wel voor opzij gaan... maar ik neem aan dat je ipv oplegger, trekker bedoeld? :wink:

90 op de snelweg voorstellen in duitsland is als wapens verbieden in (de meeste) amerikaanse staten: kansloos.
Ik weet dat het een scheve vergelijking is, maar het gaat om het effect :wink:
It's not easy, being green (kermit)

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 23, 2005 23:24

De delen op de Duitse autobahn waar je nog onbeperkt kunt rondscheuren worden wel steeds minder helaas.
Even offtopic, ik heb mij laten vertellen dat als je betrokken bent bij een ongeval in Duitsland en je hebt harder gereden dan de adviessnelheid ( 130 geloof ik ) dat je dan altijd aansprakelijk bent voor de schade. Als de tegenpartij zich wel aan die adviessnelheid heeft gehouden en toch schuldig is. Net zoiets als onze fietser regel. Of het dus waar is weet ik niet, maar het scijnt van wel.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 23, 2005 23:26

Klopt, heb ik ook gehoord & ich wohne zo'n 1 kilometer van de grenze vandahn... die grenze ohne begrensung :lol:

Rens 1.7QV
Guru
Guru

ma mei 23, 2005 23:27

Rens
Brr, daar zou ik wel voor opzij gaan... maar ik neem aan dat je ipv oplegger, trekker bedoeld? :wink:
8-[ hehe :oops: :biggrin:

Ja het was de trekker die ongeveer 120 liep

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 23, 2005 23:33

Ja het was de trekker die ongeveer 120 liep

Rens
reed :wink:
Maar: dat doen die ja... ik had vroegah eens grote moeite om de buurman (trucker met grooote daf-trekker) van de achterbumper van m'n ex sudtiqv vandaan te houden.... op een klaverblad :oops:

Maarreeehhh ontopic: 90 op de snelweg... mag je dan nog wel 100 op een autoweg? :roll:

164 Q4

ma mei 23, 2005 23:54

De delen op de Duitse autobahn waar je nog onbeperkt kunt rondscheuren worden wel steeds minder helaas.
Even offtopic, ik heb mij laten vertellen dat als je betrokken bent bij een ongeval in Duitsland en je hebt harder gereden dan de adviessnelheid ( 130 geloof ik ) dat je dan altijd aansprakelijk bent voor de schade. Als de tegenpartij zich wel aan die adviessnelheid heeft gehouden en toch schuldig is. Net zoiets als onze fietser regel. Of het dus waar is weet ik niet, maar het scijnt van wel.
Als je AANTOONBAAR sneller als 130 hebt gereden. Ze moeten het dus wel kunnen bewijzen net als dat je te snel hebt gereden, dan moeten ze mbv bijv een foto kunnen aantonen dat JIJ hebt gereden. En dus niet zoals hier dat de eigenaar van de auto gewoon moet dokken, punt.

Floor
Guru
Guru

di mei 24, 2005 14:48

3 x hoera voor uniforme europese regelgeving.

Weer een mooi voorbeeld om dat nooit te willen.
Oo==v==oO

164 Q4

di mei 24, 2005 16:15

En nou wordt het al helemaal fraai: Op het nieuws (het neerlands propaganda apparaat) hoor je dat balkie 'm zit te knijpen en hoor je hem nu steeds roepen wat er dan gebeurt als we allemaal NEE zeggen en van dat het gewoon onwetendheid van ons is (tuurlijk, wij zijn ook gewoon maar domme burgertjes..) dat we ertegen zijn en dat het juist heel goed is voor de economie. Dat laatste geloof ik 100%, namelijk ZIJN economie. Want wat er nou zit zit er alleen voor zichzelf, niet voor de burgers dat is wel gebleken. Ik geloof ook d'r geen reet van dat mijn knip er beter van zal worden net zoals bijv. de Euro die ons door de strot gedouwd is of dat strakke plan om het ziekenfonds finaal te strippen en de premie over de kop te gooien om maar te zwijgen wat er financieel met je te wachten staat mocht je voor langere tijd werkloos worden.
Ik persoonlijk heb op het moment liever niet te veel veranderingen, ik wacht wel even af tot dit zootje asociale ongeregeld bij de volgende verkiezing afgetaaid is en dan kan het weer beter worden.

Maar Balkie zal z'n zin wel krijgen. Als we NEE stemmen zal hij wel wat anders verzinnen want z'n zin wil die hebben, wat dat betreft is het net een klein kind (ook kwa kapsel :blue_lol: ).

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

di mei 24, 2005 17:01

Heb ff nagedacht, ben tot conclusie gekomen dat die gasten niet al te snugger zijn.

Langzamer = meer en langere files.
En files = meer uitstoot doordat de auto's geen meter vooruit komen, hooguit een cm of 10.

Kun je wel zien dat die gasten zo dom als de achtereinde van een koe zijn.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”