Dat komt omdat je je niet meer kan inschrijven.Ciao,
Ik kom ook met de gele 75, ik hoop alleen dat ik het circuit nog op kan Wat is de toegangsprijs voor zondag? Kan nergens vinden op de site En wat gaat het evt kosten als ik op het circuit mee wil rijden? Weet iemand dat hier?
Ik kijk nooit boos... Hooguit geconcentreerd, geïrriteerd.. afwezig.. in gedachten verzonken... Maar boos?
Als je dan maar niet zo boos kijkt zoals je op assen af en toe even deed...
Ga je ook Michel, dan zie ik je mischien en de Bertone ?jammer dat maandag een werkdag is, anders huurden we met z'n allen enkele goedkope kamers om te maffen en konden we allemaal de kroeg in duiken met een ciney voor onze neus 's avonds !
laten we zaterdagavond bier gaan drinken. Serge rijdt toch de eerste stint in mijn auto.Ga je ook Michel, dan zie ik je mischien en de Bertone ?jammer dat maandag een werkdag is, anders huurden we met z'n allen enkele goedkope kamers om te maffen en konden we allemaal de kroeg in duiken met een ciney voor onze neus 's avonds !
ik heb een caravan bij me, helaas maar voor 3 personen en saskia leent de caravan overdag.....Advies:
Van te voren een huisje regelen, het kost echt geen dr*l in wallonie om 20 man te huisvesten, oberigens wel fris kijken op zondag, ik verzorg net als vorig jaar de bijdrage voor het KB