Hmmm! smaak! MiTo stond wel geparkeerd tusen de paarden , kippen en eendenHebben ze dan toch smaak in mijn geboorteplaats .Yep, in Hamme St Anna,Hier in de buurt?
Twas daar jaarmarkt of zo?!
Ik moet zeggen dat de reakties van de" jongere" generatie ( Mammie op een ander forum , remember ) echt heel positief zijn .
Ikzelf moet nog steeds erg wennen aan de koplampen .
Maar ze zit wel zeer lekker .
De oplossing: booskijkers
Inderdaad koplampen blijven wennen...kzeg altijd dat ie net ontsnapt is uit de film cars
Ziet er al veel beter uit zoDe oplossing: booskijkers
Inderdaad koplampen blijven wennen...kzeg altijd dat ie net ontsnapt is uit de film cars
Normaal ben ik daar niet zo'n fan van (en al zeker niet op Alfa's) maar in dit geval.... het reddingsplan?
Ik zeg: een gat in de markt !!!
Brrr! booskijkers jakkes is voor sjonnie s!!De oplossing: booskijkers
Normaal ben ik daar niet zo'n fan van (en al zeker niet op Alfa's) maar in dit geval.... het reddingsplan?
Ik zeg: een gat in de markt !!!
Als ik jou was zou ik eerst je stoel eens normaal afstellen Dré, op jouw manier zit alles wel OK . Die keer dat ik erin reed had ik het idee dat ik een half dichtgeklapte wc bril wasOok dat lijkt eerder regel dan uitzondering ............., de verkoper deed niet heel erg zijn best, .....
Maar idd wat gezegd moet worden (persoonlijk hoor) interieur is mooi en de zit goed!!
maar dat geld ook voor de 147
Off topic: Dre aan de diesel? En ik maar denken dat jij in kamp LPG zat!Dus de zwarte 147 1.6 wordt ingeleverd op een rode 147 JTDm (nieuw model zeg maar ..)
Valt wel mee volgens mij. In Bennekom staat er al 1 (heb ik gisteren zelf naar buiten zien rijden om plaats te maken voor een Sud en 33 in de Showroom )De diesels laten nog even op zich wachten begreep ik...
en gezien je vieze handen denk ik dat de verkoper dacht: die wil een tractor op diesel
neen ben je nietDe foto's van de witte Belgische Mito al een tiental keer bekeken en ik moet bekennen dat ik het maar niets vind.
De voorkant, het profiel, het geheel ......ik vind het niet bijster geslaagd
Ben ik de enige alhier
Eerst zien , dan geloven Dave .De foto's van de witte Belgische Mito al een tiental keer bekeken en ik moet bekennen dat ik het maar niets vind.
Ben ik de enige alhier
Op plaatjes oogt ie niet. Daarentegen is het op straat wel een aardig ogend ding.De foto's van de witte Belgische Mito al een tiental keer bekeken en ik moet bekennen dat ik het maar niets vind.
Ben ik de enige alhier