Dit topic maar weer eens ff naar boven halen en het stof eraf geblazen.
Afgelopen weekend weer eens wat tijd gevonden voor het bakkie.
cilinderkop gedemonteerd en blijkt dat een gat in de eerste cilinder zit.
blokje gaat zowie naar de sloop (behoudens enkele onderdelen) dus dat maakt verder niets uit.
ook maar meteen de V-bak eronderuit gehaald en ik trof daar een bijna nieuwe aandrijflijn aan, cardanas met hagelnieuwe donuts zonder scheuren en nog mooi glimmend
De comlete onderkant van de 1600 is overigens als nieuw, 1 krikpunt moet worden vernieuwd maar thats it
Ook de complete uitlaat zag er verrassend goed uit (met kat.)
Daar word ik dus heel erg vrolijk van.
Wat ik nooit eerder heb gezien bij transaxlebakjes is de kunststof beschermkap aan de onderzijde van de auto, alleen de kat. was vrij gelaten.
De metalen bescherming zit daar gewoon onder.
Is dat alleen bij de 1600IE gebruikt
Ik zal later wat foto's maken van het geheel.
Krijg vandaag een TS binnen die als donor onderstel zal worden gebruikt voor dit bakje.