Zolang we maar 1 forum zijn!!!
Iedereen aan de snelheids begrenzer en dan geen controles meer, das nutteloos...
en dan pruts ik wat aan mijn begrenzertje en dan..... Europa 1.....0
hahahaha
Bij vrachtwagens schijnt het toch min of meer te werken. Een auto zonder begrenzer valt dan wel meteen op. Net als een truck nu, die met 100 over de snelweg rijdt.Iedereen aan de snelheids begrenzer en dan geen controles meer, das nutteloos...
en dan pruts ik wat aan mijn begrenzertje en dan..... Europa 1.....0Hahahaha
Als je er dwars door heen rijdt, dan zal hij wel stuk geweest zijn. Daar kunnen ze niet zo goed tegen.nou ik kwam laatst een truck tegen en die reed dwars door z'n begrenser heen . Het was alleen dan de oplegger, maar dat ding reed ong 120.Rens
Brr, daar zou ik wel voor opzij gaan... maar ik neem aan dat je ipv oplegger, trekker bedoeld?nou ik kwam laatst een truck tegen en die reed dwars door z'n begrenser heen . Het was alleen dan de oplegger, maar dat ding reed ong 120.
Rens
heheBrr, daar zou ik wel voor opzij gaan... maar ik neem aan dat je ipv oplegger, trekker bedoeld?nou ik kwam laatst een truck tegen en die reed dwars door z'n begrenser heen . Het was alleen dan de oplegger, maar dat ding reed ong 120.
Rens
reed
Ja het was de trekker die ongeveer 120 liep
Rens
Als je AANTOONBAAR sneller als 130 hebt gereden. Ze moeten het dus wel kunnen bewijzen net als dat je te snel hebt gereden, dan moeten ze mbv bijv een foto kunnen aantonen dat JIJ hebt gereden. En dus niet zoals hier dat de eigenaar van de auto gewoon moet dokken, punt.De delen op de Duitse autobahn waar je nog onbeperkt kunt rondscheuren worden wel steeds minder helaas.
Even offtopic, ik heb mij laten vertellen dat als je betrokken bent bij een ongeval in Duitsland en je hebt harder gereden dan de adviessnelheid ( 130 geloof ik ) dat je dan altijd aansprakelijk bent voor de schade. Als de tegenpartij zich wel aan die adviessnelheid heeft gehouden en toch schuldig is. Net zoiets als onze fietser regel. Of het dus waar is weet ik niet, maar het scijnt van wel.