Nou, ik vind hem mooi!
Alleen andere kleur, velgen...
Bijna De auto heet 'Alfacabrrio 33S' en is gebouwd door Engalcar (by Galbiati). Het schijnt een Permanent 4 te zijn.Volgens mij is die gemaakt door de voormalige voorman van Zagato...En hier nog een keer een plaatje van de groene 33 cabrio. Was een éénmalig demomodel:
Algacar? Zoiets?
Weet je wie hem nu heeft?
Die witte ken ik verder niet maar heeft Hongaarse platen??????Oh ja, de groene 33 is voorgesteld op de motorshow van Bologna in 1994.
En hier is de witte. Het schijnt een Duitse creatie te zijn.
Die witte is een fotosoep. Het graspolletje uiterst links kom je ook tegen op de plek van de linker C-stijl en een stukje verder ook in de nieuwe zijruit. Er zijn ook foto's van voor de fotosoep maar daar zou ik heeeeeel erg lang naar moeten zoeken ... misschien morgenDie witte ken ik verder niet maar heeft Hongaarse platen??????Oh ja, de groene 33 is voorgesteld op de motorshow van Bologna in 1994.
En hier is de witte. Het schijnt een Duitse creatie te zijn.
Fénykép leves dus...Die witte is een fotosoep.Hongaarse platen??????
En die hoofdsteun samen met de tonneau slaat natuurlijk ook nergens op...[Die witte is een fotosoep. Het graspolletje uiterst links kom je ook tegen op de plek van de linker C-stijl en een stukje verder ook in de nieuwe zijruit. Er zijn ook foto's van voor de fotosoep maar daar zou ik heeeeeel erg lang naar moeten zoeken ... misschien morgen
Ja dat was ik !Idd, die is het
Waar en wanneer is dat genomen?
PS: heb zondag nog mijn hand opgestoken naar je denk ik? Ik zat in de witte mito bij het naar huis rijden, was jij toch met die grijze 33 met zender striping?
Grtz.