Hij komt, hij komt !
Hij is ons al vele jaren beloofd, maar eindelijk wordt het werkelijkheid:
The Immortal 2.9 - the Revised Edition
Van de originele versie van dit boek uit 1986 zijn slechts 2500 exemplaren gedrukt. Het is intussen een gewild verzamelaarsobject geworden, waarvoor je serieus je portemonnee moet omkeren wil je er een bemachtigen. Prijzen van $1500 zijn meer regel dan uitzondering. Het boek wordt algemeen erkend al een van de beste werken op automobielgebied ooit.
Parkside Publications kondigt al jaren een nieuwe, gereviseerde editie aan. De verwachte datum van uitgave is al zovaak opgeschoven dat velen het vertrouwen al kwijt waren dat het er überhaupt ooit zou komen. Maar nu is het concreet, eind november gaan ze los!
De gereviseerde editie is niet zomaar een revisie, het boek is verdubbeld ten opzichte van het origineel in aantallen pagina's en foto's. Nog steeds aan de prijs, dat wel, maar het kost met $340 voor de standaard versie (inclusief verzending naar het buitenland) uiteindelijk een fractie van wat je tegenwoordig voor het origineel neer moet leggen.
Meer info is hier te vinden (Click-it!)
Ik ben braaf geweest dit jaar Sint! Echt waar! Heeeeeeeeeeeeeeeeel braaf!
Je zal maar net een exemplaar gekocht hebben voor 1500 dollar. Da's even slikken.
Ik overweeg sterk om The immortal 2.9 te bestellen. Ik heb eerder dit jaar The legendary 2.3 gekocht en dat is ook zo'n prachtboek. 340 dollar is veel geld, maar het boek is iedere cent waard.