Helaas, we gaan ecologisch verantwoord. Een 420 pk Euro 4. En zonder open pijp is de V8 toch maar een kwart van de lol!Scania gaat dus door, Had Dennis vanavond aan de lijn en die wist het nog niet helemaal zekers. Cool een V8 ????
De 75 wel... maar of jij het gaat halen????Oke, ik ga met m'n Pakhuis (Berlinista's woorden ) naar San Marino voor de volgende ronden van de 147 challenge.
gaat ie het halen of niet
Nu nog je carter vullen met water, vandaar een slangetje naar je intercooler.Vanavond nog ff een modificatie gemaakt, ik kwam erachter dat hij bij constant 180 toch wel olie verbruikt.
Een gat in m'n oliedop geboord, slangetje naar m'n ruitenwisserreservoir en dat gevuld met olie, dus als het lampje gaat branden kan ik meteen olie bijvullen en doorblazen
Of ik lepel s'nachts wel een blokkie uit een 156 staan er een stuk of zes van ergens in de pitboxenWat maak je je druk Pepijn. Je hoeft je maar voor de helft druk te maken. Je hoeft alleen maar aan te komen daar. Mocht het apparaat ermee nokken koop je daar gewoon een andere voor weinig en neem je die mee terug.