Moet ik misschien daar op wachten, of is dat net zo'n belofte als die van de varianten van het Bertje.Die komt dan nog als GTVSei, echter jammer dat men niet voor het Recaro interieur heeft gekozen.
Moet ik misschien daar op wachten, of is dat net zo'n belofte als die van de varianten van het Bertje.Die komt dan nog als GTVSei, echter jammer dat men niet voor het Recaro interieur heeft gekozen.
Dat is de 'moderne' variant, de RAT look!Zo zag hij er op Neurenberg er uit.
Dan moet diegene wel een V6 motorblokje maken op schaal 1:18.. lijkt mij best veel werk omdat mooi gedetailleerd te maken..Als de GTV6-versie er bijv. niet komt, dan is er altijd wel iemand die een transkit wil ontwikkelen (denk ik).
ik ben benieuwd! altijd leuk om anderen hun collecties te zienGisteren mooie Progetto K 75 T.Spark kunnen scoren voor niet veel .
Zal later vandaag eens mijn verzameling posten die ik op iets meer dan een jaar heb opgebouwd. Met wat foto'kes
Klopt. Daarnaast vrees ik dat dit een heel lastig model zou zijn om met behulp van een transkit om te bouwen, met al dat detail.Dan moet diegene wel een V6 motorblokje maken op schaal 1:18.. lijkt mij best veel werk omdat mooi gedetailleerd te maken..Als de GTV6-versie er bijv. niet komt, dan is er altijd wel iemand die een transkit wil ontwikkelen (denk ik).
Zeg niet dat t onmogelijk is maar of iemand t daadwerkelijk gaat doen..
Een uitzondering kan toch welIk vind het wel een schitterend model. Op momenten als deze baal ik er stiekem wel een beetje van dat ik strikt naar 1/43 ben gegaan...
Theoretisch wel, alleen als ik daar aan begin zit ik voor ik het weet weer aan de 20 niet-1/43Een uitzondering kan toch welIk vind het wel een schitterend model. Op momenten als deze baal ik er stiekem wel een beetje van dat ik strikt naar 1/43 ben gegaan...
heb ik ook gedaan met de Minichamps Giulia Polizia, die moest ik gewoon hebben. Is mn enige 1:18