Is weer even wennen, maar vind hem echt geslaagd .
Volgens mij komen er voor alfa weer perioden aan van groot succes Ken geen ander automerk dat in de buurt komt qua design
Daar denken vele financieel managers (en dus klanten) anders over. Het bedrijf waar ik zal werken telt een hondertal mini's die om de twee à drie jaar vervangen worden. En dat is nog maar één van de vele bedrijven die dezelfde CO2 policy toepassenCO2 uitstoot kan me gestolen worden, maar allicht zal er een budget/eco versie uitkomen net als in mito. Sportiviteit valt nu eenmaal niet te rijmen met milieuvriendelijk.
Laat ik als "financieel manager" nou in een 156 GTA rijden...geen idee wat de CO2 uitstoot daarvan is maar dat zal vast niet weinig zijn.Daar denken vele financieel managers (en dus klanten) anders over. Het bedrijf waar ik zal werken telt een hondertal mini's die om de twee à drie jaar vervangen worden. En dat is nog maar één van de vele bedrijven die dezelfde CO2 policy toepassenCO2 uitstoot kan me gestolen worden, maar allicht zal er een budget/eco versie uitkomen net als in mito. Sportiviteit valt nu eenmaal niet te rijmen met milieuvriendelijk.
Laten we één ding duidelijk hebben. JIJ bent hier de tree hugger. (bomen hebben tenslotte CO2 nodig, toch?)Laat ik als "financieel manager" nou in een 156 GTA rijden...geen idee wat de CO2 uitstoot daarvan is maar dat zal vast niet weinig zijn.Daar denken vele financieel managers (en dus klanten) anders over. Het bedrijf waar ik zal werken telt een hondertal mini's die om de twee à drie jaar vervangen worden. En dat is nog maar één van de vele bedrijven die dezelfde CO2 policy toepassenCO2 uitstoot kan me gestolen worden, maar allicht zal er een budget/eco versie uitkomen net als in mito. Sportiviteit valt nu eenmaal niet te rijmen met milieuvriendelijk.
Helaas zijn er in elk bedrijf wel een paar Tree Huggers die de CO2 uitstoot belangrijk vinden en daarmee beperkingen stellen aan de te leasen auto via de milieukeurmerken...en ik denk dat het vooral gaat om wat iemand voor z'n lease-euro krijgt en wat de bijtelling is die hij/zij voor de kiezen krijgt. Een collega koos recent ook voor een Mazda 6 ipv een Mito. Tja.
Back on topic: de 149 zal wel een "familie gezicht" moeten krijgen. Maar van de Mito is volgens mij wel een leuke grote broer te kneden.