za okt 25, 2008 13:40
nee, maar daar ging het niet om bij betreffend antwoord, want ik heb mijn antwoord wel beargumenteerd. In mijn geval heb ik, en dat is idd mijn eigen keuze geweest, de auto opgebouwd naar FIA, wat mijn opties verruimd mbt mogelijkheden voor meedoen met andere klasses. En er zijn nog meer argumenten denkbaar waarom iemand ervoor zou kiezen. Daarom stel ik ook: als IK jou was, zou ik... Maar goed ik ben niet jij, of Lenz, of Hilbert en dat is maar goed ook, zou een saaie wereld en een saai startveld zijn , toch ? Het is uiteindelijk ieders eigen keuze hoe hij of zij het uitvoert. Maar doe het wel met d ejuiste argumenten, en afweging van alle opties. Als je uitgaat van nieuwe opbouw, (en dan dus niet een auto rijdend modificeren maar opbouw van de grond af) ligt het verschil alleen in materiaalkosten tenslotte. Heb je een auto waar alles nog inzit is het uiteraard gelijk anders.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.