Zo,mn vriendin moest vandaag een paar uurtjes werken,dus ik kom mooi wat extra tijd aan mn alfetta besteden.
Eerst heb ik mn herspoten RSR 30mm voorstabi weer teruggeplaatst.
Staat toch wel veel beter zo in het rood(je kan de zeikanten net zien in de wielkast)
Daarna heb ik anderhalve meter onnodige koelslang verwijderd(zat tussen mn kachelslangen,maar dan wel de motorruimte door )
Zal wel op de verdamper hebben gezeten die in de kofferbak lag
Toen meteen ook maar het laatste stuk LPG leiding onder de auto vandaan gehaald,zat er echt verschikkelijk gebeund onder
Toen nog even mn niet werkende remlichten nagekeken.
De zekering die daarvoor diende was redelijk geoxideerd,nadat ik daarvan de koppies had opgeschuurd,en de zekeringen kast ook even had opgeknapt werkten zowaar mn remlichten weer
Morgen avond weer aan de slag,en op de planning staat:
-laatste deur dicht polyesteren,tezamen met de gaten die in de kofferbak ontstaan zijn.(dit gaat een vriend van me doen)
-Ik denk dat ik maar een begin ga maken met het verplaatsen van de accu uit de motorruimte naar de plaats waar ooit de achterbank zat.
Er is nog zat te doen,er zal ook nog wat laswerk aan de carroserie uitgevoerd moeten worden,vooran de kofferbak is er niet heel best aan toe.
De rand waar het rubber op zit is wel hard,maar als je de rand die daar dwars op staat vast wil pakken heb je ene probleem,die is vrijwel geheel krokant.
Zal er dus waarschijnlijk een nieuw stuk in moeten lassen.
Ook zijn er nog 2 anti-spat stukken in mn voorste wielenkuipen rot.
Ik weet nog niet of dit van belang is voor de apk,indien wel dan ga ik daar 2 plaatjes in lassen,en anders komt dat wel een keertje.
Ook de binnenspatborden achter zijn aan de randen wat krokant,ik denk dat ik ook dat maar ga uitlsijpen en opnieuw inlassen,dan kan dat er voorlopig weer goed tegenaan
Foto's zal ik morgen maken(denk ik )