Ja, mooi , hoe zit het met die turbo van Henk Thuis, ook al jaren niet meer gezien......wellicht dat Michel Smits nu ook de handschoen weer oppakt om zijn Imsa monster cq project nieuw leven in te blazen...een veld vol dikke IMSA 75´s WOW
Ja, mooi , hoe zit het met die turbo van Henk Thuis, ook al jaren niet meer gezien......wellicht dat Michel Smits nu ook de handschoen weer oppakt om zijn Imsa monster cq project nieuw leven in te blazen...een veld vol dikke IMSA 75´s WOW
Thnx, nee Ron, niet echt. Ik moet ook zeggen, dat wanneer het me niet lukt, ik de boel wil ombouwen. Zoveel werk is dat ook niet.Ik wens je succes met die dikke 75!
Heb je ervaring met rhd? Met het Gt'tje heb ik een heel jaar gesukkeld bij het schakelen, dit kan natuurlijk ook aan mezelf liggen.
Ciao, Ron.
Vertel, was het niet wat er in de advertentie vermeld werd ?Vandaag was de dag. De IMSA werd afgeleverd. Ik had echter altijd nog de mogelijkheid om van de koop af te kunnen zien.
Helaas is dat ook gebeurd. De IMSA is helaas niet door mij gekocht. Een erg moeilijke beslissing. Helaas.