@slinger: mooie beelden maar het geluid valt na een tijdje steeds weg?
Gr,
DJ
Ligt denk ik aan het uploaden, want heb ze voordat ze op internet stonden wel gezien met volledig geluid@slinger: mooie beelden maar het geluid valt na een tijdje steeds weg?
Gr,
DJ
Ik dacht dat rond de 750 ex btw was..Hoi Marc,
Ziet er interressant uit. Laat even weten als je resultaten hebt gezien aub!
Wat voor prijskaartje hing er ongeveer aan?
Gr,
DJ
Klopt inderdaad. Ik heb even wat sessies nodig gehad om de juiste positie te krijgen. Eigenlijk is het richten niet zo heel moeilijk. De lens zit achter een rechthoekig frame gemonteerd. Als je dat frame recht monteert zijn de beelden OK. De beeld kwaliteit is heel redelijk, in ieder geval voor publicatie op You Tube. De beelden trillen niet, ondanks bevestiging op de rolkooi. Die bevestiging is kinderlijk eenvoudig door de camerahouder met Tiewraps vast te zetten op je rolkooi. Ik vind het een goede prijskwaliteitsverhouding en dé oplossing als je een beetje met onboardbeelden wil expirimenteren. Helaas kan ik nog niets laten zien omdat ik nog geen programma heb om de gemaakte beelden te bewerken (lees: in stukkies te knippen zodat ik ze op you tube kan plaatsen). Je moet me maar even op mijn woord geloven...Ik heb deze; http://www.v-nix.nl/cameras.php Actioncam ATC3K
Kun je 2 uur race mee opnemen, in alle standen te bevestigen, ook aan je helm. Kwaliteit is best aardig, probleem is dat je de camera op het oog moet richten, achteraf zie je pas of de camera goed staat.
En..??Iedereen bedankt voor de reacties. Ben er wel uit denk ik.
Gr,
DJ
En ik zou zo graag die beelden zienKlopt inderdaad. Ik heb even wat sessies nodig gehad om de juiste positie te krijgen. Eigenlijk is het richten niet zo heel moeilijk. De lens zit achter een rechthoekig frame gemonteerd. Als je dat frame recht monteert zijn de beelden OK. De beeld kwaliteit is heel redelijk, in ieder geval voor publicatie op You Tube. De beelden trillen niet, ondanks bevestiging op de rolkooi. Die bevestiging is kinderlijk eenvoudig door de camerahouder met Tiewraps vast te zetten op je rolkooi. Ik vind het een goede prijskwaliteitsverhouding en dé oplossing als je een beetje met onboardbeelden wil expirimenteren. Helaas kan ik nog niets laten zien omdat ik nog geen programma heb om de gemaakte beelden te bewerken (lees: in stukkies te knippen zodat ik ze op you tube kan plaatsen). Je moet me maar even op mijn woord geloven...Ik heb deze; http://www.v-nix.nl/cameras.php Actioncam ATC3K
Kun je 2 uur race mee opnemen, in alle standen te bevestigen, ook aan je helm. Kwaliteit is best aardig, probleem is dat je de camera op het oog moet richten, achteraf zie je pas of de camera goed staat.
Ze komen echt hoor. Ik kan er nu niet meer onderuitEn ik zou zo graag die beelden zienKlopt inderdaad. Ik heb even wat sessies nodig gehad om de juiste positie te krijgen. Eigenlijk is het richten niet zo heel moeilijk. De lens zit achter een rechthoekig frame gemonteerd. Als je dat frame recht monteert zijn de beelden OK. De beeld kwaliteit is heel redelijk, in ieder geval voor publicatie op You Tube. De beelden trillen niet, ondanks bevestiging op de rolkooi. Die bevestiging is kinderlijk eenvoudig door de camerahouder met Tiewraps vast te zetten op je rolkooi. Ik vind het een goede prijskwaliteitsverhouding en dé oplossing als je een beetje met onboardbeelden wil expirimenteren. Helaas kan ik nog niets laten zien omdat ik nog geen programma heb om de gemaakte beelden te bewerken (lees: in stukkies te knippen zodat ik ze op you tube kan plaatsen). Je moet me maar even op mijn woord geloven...Ik heb deze; http://www.v-nix.nl/cameras.php Actioncam ATC3K
Kun je 2 uur race mee opnemen, in alle standen te bevestigen, ook aan je helm. Kwaliteit is best aardig, probleem is dat je de camera op het oog moet richten, achteraf zie je pas of de camera goed staat.![]()
![]()