Heb nog niet veel ervaring met de keuringen maar genoeg om er niet al te hoge pet meer van op te hebben. Moet ook gezegd die mensen moeten in korte tijd hele berg auto's keuren.
Als het geheel er netjes uit ziet (maak ik me bij jouw geen zorgen over) is je auto al half goed gekeurd. Op tijd komen, al je papiertjes bij je hebben, pak en helm in de auto voor het grijpen bij de keuring, poes lief en aardig goedemorgen zeggen, hopla goede eerste indruk gemaakt en die mensen hebben nog meer te doen! Diverse keren is bij mij de koffer helemaal niet los geweest!!! Laat staan dat ze m'n tank of accu gezien hebben. Ze kijken onder de motorkap, ooooo ziet er netjes uit, jouw accu staat zeker achterin en goed vast?? Natuuuuuuuuuurlijk meneer met de plus netjes afgedekt.
Ok prettige dag houd hem heel, en ff op de rem trappen als je weg rijd om remlichten te testen. Is goed bedankt en tot ziens.
Wel zorgen dat je stoel en gordels echt in orde zijn! Worden ze narrig van als dat al niet klopt. En gelijk hebben ze.
Zou zeggen zet een gtv tank in de koffer van de 155 kijk ernaar en vraag jezelf af, krijg ik het voor elkaar dat een keurmeester erin trapt dat dit geleverd zou kunnen zijn als originele tk in een 155? Indien ja>> monteren dat ding.
Zit er trouwens nog gewicht en inhoudsverschil tussen die tanken? Hebben beide de zuig aan de goede kant) (links op een rechtsom circuit) Hebben ze beide slingerschotten oid zodat je met minimale brandstof kan rijden zonder aanzuig problemen? Ook nog een paar overwegingen.
En je kan die 916 achteras en evt de tk toch ook gewoon nu al vast in beslag nemen en op zolder gooien bij je baas als het een scherpe deal is?
Later monteren met atl tank als je door wilt gaan na 1 of 2 seizoenen.
Btw instelbaar sporing en camber op de achteras. Al nagedacht welke waardes je dit dan op af zou willen stellen? (hoe meer je kan afstellen hoe meer kans om de boel te verslechteren ipv te verbeteren...........)
O ja en als je denkt dat je agv van monteren van die andere as en tk MISSCHIEN volgend jaar je auto niet af hebt zou ik er niet aan beginnen!!
Rijden met een 155 achteras is leuker dan stilstaan met een 916 achteras....................
En nu heb je nog geen antwoord op je vraag of het mag
Formeel: nee mag niet want is niet de originele tank en ook geen fia atl tk. (Mijn mening na lezen van ASJ).
Of je jezelf hier wat van aan moet trekken: nee tenzij je denkt dat je er niet mee weg komt.
Mzzl,
DJ