en nu nw logo's bestellen.....Vanochtend hartje ook zwart gespoten, en aangezie4n de kleur van AR logo beetje weg was, heb ik emt thinner de rest van de kleur ook erafgehaald, nu mooi zilveren logo(H)
Zien er volgens mij (als je denkt wat het maar gekost heeft), heel goed uit@ II Animale..
De velgen hadden heel erg wat stoeprandschade..heb klein stukje geprobeerd weg te schuren maar is veeeel te lang werk eengezien ik geen vervangingsvelgen heb. Als de band eraf is zie je natuurlijk de oude kleur aan de binnenkant, maar verder ziet het er zeker niet slecht uit..
Stoeprandschade wegschuren is een rotklus als je het zelf doet waar je inderdaad de tijd voor moet hebben. Binnenkant is een keuze, feit is natuurlijk dat niet iedereen tussen de velgen door gluurt om te kijken of de kleur daar wel klopt. En als ze vuil zijn is het ook al snel een donkere inkijk.@ II Animale..
De velgen hadden heel erg wat stoeprandschade..heb klein stukje geprobeerd weg te schuren maar is veeeel te lang werk eengezien ik geen vervangingsvelgen heb. Als de band eraf is zie je natuurlijk de oude kleur aan de binnenkant, maar verder ziet het er zeker niet slecht uit.
Zal ik ook zeker niet ontkennen. Ondanks dat ik geen twee linker handen heb, denk ik zelfs niet dat ik ditzelfde resultaat zou kunnen behalen.Zien er volgens mij (als je denkt wat het maar gekost heeft), heel goed uit![]()
Ben het eens dat je sommige dingen net zo goed -of nog wel beter- zelf kan doen. Alleen ligt bij mij die grens vrij laag om te besluiten dat een andere het beter kan dan ik.Moet toch niet altijd superprofessioneel gedaan zijn (kost meestal ook wat geld).
Nja en hangt er natuurlijk ook vanaf wat je er wilt (kunt) voor geven héBen het eens dat je sommige dingen net zo goed -of nog wel beter- zelf kan doen. Alleen ligt bij mij die grens vrij laag om te besluiten dat een andere het beter kan dan ik.Moet toch niet altijd superprofessioneel gedaan zijn (kost meestal ook wat geld).
Je ziet alleen de oude kleur als de band eraf is..als de band erop zit is alles zwart..Stoeprandschade wegschuren is een rotklus als je het zelf doet waar je inderdaad de tijd voor moet hebben. Binnenkant is een keuze, feit is natuurlijk dat niet iedereen tussen de velgen door gluurt om te kijken of de kleur daar wel klopt. En als ze vuil zijn is het ook al snel een donkere inkijk.