Gelukkig kon ik nog net m'n sjekkie in de asbak leggen voor de foto !! Groeten, arie
Bedankt iedereen voor de complimenten .
Geef zodra de kalender 2009 bekend is , zeker een seintje in onze richting . We proberen er weer een paar keer bij te zijn .
Gelukkig kon ik nog net m'n sjekkie in de asbak leggen voor de foto !! Groeten, arie
Even als dessert na de maaltijd bekeken ... Schitterend duel .
En je maar afvragen waar de tijden zijn geblevenKijk, je bent tenslotte niet elke dag in de Eiffel. Dus als ik er ben zie ik graag wat van de omgeving !! Vandaar die nieuwsgierige blik uit het zijruitje !!
Je bent flink aan het boenderen met je NR 51. Ziet er spectaculair uit!
Nou laat zien johMaar zo moet het ook zijn en zo was het ook, anders hadden we nooit zo lang, zo hard en zo close kunnen rijden. Veel beter nog dan cuprijden, te gek echt!
En had je de Telegraaf ook al uit onderweg Arie.Gelukkig kon ik nog net m'n sjekkie in de asbak leggen voor de foto !! Groeten, arie
Heb inmiddels de filmpjes via pinnacle gemaakt Alleen het uploaden duurt zo enorm lang. Ieder filmpje is zo'n 700 MB op *.AVI formaat. Ik meen mij ter herinneren dat uploaden sneller ging. Ben as we speak bezig met een filmpje van 200 nog wat MB te uploaden (heb de grote verkleind), maar dat lijkt ook niet op te schieten. Moet ik geduld hebben of is er iets anders aan de hand?Dus nu moet je dat stukje vanuit Mark's auto (duurt toch 1 a 2 ronden voordat ie ons te pakken heeft) maar voor waar aannemen. Het was echt 13 ronden lang bumper aan bumper. Zo mooi hebben we het nog niet gehad. Met Ferdy op Hockenheim race 1 was erg leuk, maar niet zo close als dit. En dan ook nog eens met 3 auto's.