33-1.4IE

RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

zo nov 02, 2008 19:52

Ben vandaag met m´n meisje even naar Houten geweest. Net zoals er al eerder is vermeld
vond ik de entree wel wat hoog. Wel genoten, alleen weinig 33´ers gezien ook qua onderdelen.

Het mooiste stond buiten!!

Vriendelijke groet,

Mischa.

Jeroen S
Guru
Guru

zo nov 02, 2008 20:12

ik ben ook net weer terug,

Parkeerplaatsen heel interessant 8) Maar vond het binnen ook n beetje tegenvallen

schummi
Advanced Member
Advanced Member

zo nov 02, 2008 20:16

Vandaag ook geweest ,eerste jaar dat we niks hebben gekocht alleen entree en iets te eten .
De SCARB stand zag er toppie uit bedankt voor koffie en thee en gezellige gekletst met Bert moet zeggen MITO in het wit is erg gaaf mooier dan in het rood.
Eigenlijk vonden we de rest niet zo heel erg geweldig wordt echt ieder jaar minder snap niet als alfa zo'n mooie / leuke kleding lijn heeft dat er niks van te koop is in houten heb er tenminste niks van gezien. scheelt me wel weer geld :wink:
Parkeerterrein was wel leuk maar na 2 uur in het totaal voor binnen en buiten hadden we het wel gezien denk volgend jaar maar een x overslaan.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo nov 02, 2008 20:30

Hmm, wat een negatieve reacties allemaal........ 11,50 is toch wel te doen? Èn erg hoog Alfagehalte deze keer! Okee, nu zonder bovenverdieping, maar allee, die oppervlakte is ook niet echt groot hè.

En gelukkig was het vanmiddag goed weer, dus ook weer mooie/ leuke auto's buiten gezien. :D

Ben ik dan de enige, die zich wèl vermaakt heeft? :? Scheelt ook, dat ik veel tijd verl*lt heb. :oops:

Leuk koppeltje: 8)
Afbeelding
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Dickamerica
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo nov 02, 2008 20:44

Vond het dit jaar nog een stuk minder dan de toch al steeds minder wordende voorgaande paar jaar.

Zal veel met de huurprijzen te maken hebben,want je ziet dat sommige onderdelenjongens/zaken er ook al niet meer staan; ARparts bijv.

Volgens mij 2e jaar op rij dat de miniaturen/boekenhandelaren ook beneden staan,puur om de ruimte te vullen.

Erg jammer,maar wat doe je eraan.

Ik ga wel elk jaar,want is toch gewoon jaarlijkse ontmoetingsplek om bekenden ff te zien/spreken en ff goede koffie te drinken bij die capo die er altijd staat.

Heb alleen een mooie 75 poster en wat Beta gereedschap gescoord.

Buiten stond zowat helemaal niks te koop :(
90 2.5 Qo grigio medio/pelle grigio 1987

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo nov 02, 2008 20:54

Ja ook weer thuis.
Fijne dag gehad,maar idd binnen was t wel weer minder dan voorgaande jaren. (recessie?)
Het bijouwehoeren met bekenden en andere 'digitale kennisen' :lol: en het struinen over de parking is de moeite van t rijden zowiezo waard! 8)

Grtz,fRank

GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo

zo nov 02, 2008 21:19

Leuke dag gehad en weer bekenden gesproken.Ik vind het buiten ook altijd mooier dan binnen.
En ik vind het ook aan de hoge kant met de prijs,10euro vind ik netter passen als je bekijkt wat
je er binnen voor terug krijgt.
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982

database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Alfarmada

zo nov 02, 2008 21:41

Tja als het mooi weer is (zoals vandaag) is het inderdaad buiten minstens even leuk.

Maar binnen heb ik wel met pijn in het hart staan kijken naar....
Afbeelding
Even Carlo Abarth z'n foto "geleend" waarvoor dank.

hagen111
Advanced Member
Advanced Member

zo nov 02, 2008 21:55

Waar tref je nu de schitterende auto's van Maranello (wat een mooie autos!!!), een startgrid vol met Fiat Abarthjes en bijv de Jan Steutel uitstalling op 1 evenement. Ik blijf het uniek vinden, al zouden ze een hal moeten reserveren voor de 'rommelaars' die 2e hands onderdelen willen uitventen. Juist het onderdelen scoren en met name de jacht daarop maakt het toch leuk!

Ik vond het weer super, al die drukte op de parkings ervoor - en ja voor mij is het maar 5 minuten rijden dus het is makkelijk praten (minder kritisch).

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo nov 02, 2008 22:09

Nog ff over de verkeersveiligheid daaro; het 'zo onnozel mogelijk met rokende banden voorbij rijden met een e36 m3' had ik na 2x wel gezien eigenlijk ,wat een loser met zn anita ernaast... =;
Dr zal maar een kleine de straat op schieten.
Mooi dat de laatste keer zn koppeling wat naar rook... :lol:

Grtz,fRank

Patrick
Guru
Guru

zo nov 02, 2008 22:32

Ik ben vandaag met Eric (Giulia Nera) geweest en we hebben een hele leuke dag gehad. Buiten was het erg gezellig, binnen best het
een en ander gezien, en inderdaad, wat een narigheid bij Maranello =P~ Daar zie je dat het altijd nog beter kan.
Lekkere pizzaslices gegeten, Met Dick en Allessandro koffie gedaan, veel bekenden gezien, matjes gescoord,
wat losse spullekes gekocht, een prima dag!
Nu kan ik wel gaan zeuren dat alles te duur was, maar doe ik niet aan mee. Ga maar eens een dagje naar de Efteling,
da's pas duur, en niet leuk, in tegenstelling tot A.M.I. we waren als kindertjes in een snoepwinkel. 8)

Als ik een suggestie voor editie 2009 mag geven, op de parkeerplaats horen alleen Italianen, Mercedessen graag bij de taxistandplaats. verder alleen maar lof.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

jan1300
Guru Duplice
Guru Duplice

zo nov 02, 2008 22:35

Hee frank,

Pas een beetje op.

Er zijn ook Alfa liefhebsters die Anita heten!

Mijn vrouw bv. is een fervent Bertone liefhebster en heeft een echt Alfa hart.

Gelukkig voor mij.

gr Jan

Alfa eL
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

zo nov 02, 2008 22:41

Nog ff over de verkeersveiligheid daaro; het 'zo onnozel mogelijk met rokende banden voorbij rijden met een e36 m3' had ik na 2x wel gezien eigenlijk ,wat een loser met zn anita ernaast... =;
Dr zal maar een kleine de straat op schieten.
Mooi dat de laatste keer zn koppeling wat naar rook... :lol:

Grtz,fRank
Je vraagt je af waar iemand mee bezig is hè :? Zo reed er nog een golf r32 ook, en nog wat figuren.

Wij hebben ons ook wel weer vermaakt hoor vandaag, binnen is het niet zó veel en buiten is minstens even mooi, maar dat weet je van tevoren. M'n broertje is met het 20 minuten rondje in de F355 mee geweest, en die vond het erg geslaagd vandaag.
Alfa 33 16V 1994
Alfa 75 TS 1989
Alfa 33 Servizio 1992

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

zo nov 02, 2008 22:47

Hee frank,

Pas een beetje op.

Er zijn ook Alfa liefhebsters die Anita heten!

Mijn vrouw bv. is een fervent Bertone liefhebster en heeft een echt Alfa hart.

Gelukkig voor mij.

gr Jan
Jan ,Een 'Anita' is hier bij ons een uitdrukking voor zo'n hooggeblondeerde zonnenbanksnol die je doorgaans naast bestuurders van golfjes beemers en manta's aantreft.... :wink:

@Alfa eL; klopt, en geloof me die golfboy was de petjesleeftijd reeds lang ontgroeid , de kneus... :twisted:

Grtz,fRank

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

zo nov 02, 2008 23:37

Zo, en ik heb me kostelijk vermaakt. Ik vond dat we A de mooiste en beste kwaliteit handel van iedereen hadden. B was ik van mening dat het vreselijk gezellig was, C heb ik vreselijk leuke gesprekken gehad met heeeeeeeeeeel veel mensen, D een workshop manual die ik hard nodig had van een 246 Dino gescoord, E en dat is me belangrijk, eindelijk USA achterlichten van een Berlina te pakken (deze waren van een ouwe Maserati Indy USA model maar alla)- dus zonder oranje knipperlichten. Helemaal rood dus. Voorts GTA deurknopjes bij Sjoerd van Rareparts. Gouden gozer overigens.
En! Sperklok gereedschap geregeld! Belangrijk!
David Hart uitgebreid weer gesproken: Ook hij heeft nog ouwe Squadra Bianca foto's , die komen er aan...
en

en

en

en.
Dus het was meer dan de moeite waard.
Terzijde: Wie van jullie die bij de Maranello stand waren was Waarvan het meest onder de indruk? De groene Juul, of de 1750, of de GTV, het sprintje, of het blauwe bumperloze 1600je?
De groene Juul is waanzinnig, en we hebben een NOG mooiere in Grigio Grafite. Die maar niet meegenomen om niet teveel de concullega's de ogen uit te steken...

:wink:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Evenementen”