Ik had al eventjes beloofd een paar foto's van mijn kleine collectie hierbij te zetten.
Ik ben nog maar een goed jaar bezig met verzamelen dus ik heb nog geen kasten vol . Spaar enkel maar 1/43, 1/87 en 1/24 Alfa 75 Bburago.
Lelijk is die zeker.... Maar het filmje en met name je commentaar maken veel goed . Wel erg leuk om zo iets weer te vinden!
Hans heeft volgens mij het TMCALLAR** zoekfilter ingeschakeld op ebay.Lelijk is die zeker.... Maar het filmje en met name je commentaar maken veel goed . Wel erg leuk om zo iets weer te vinden!
Wat een sukkel zeg. Ik zie in een oogopslag dat het een 33 is...
LOL: de verkoper heeft er eerder een paar verkocht. Toen al berichtje gestuurd: 'welk type Alfa is het?' Antwoord: 'geen idee...'
Ik was er al hard mee bezigDe naam op het voetstukje klopt nog niet eens
Ik zeg boycotten die hap
Here is one i had in my collection that i recently sold on a well known auction website what do you think, i boight it many years ago in italy, something someone had tried to make from a brumm base ofcorse.Even terugkomen op de M4 1900 Super van de voorgaande pagina, één van de vrienden van Alfasport.net zocht er een foto van een echte Super bij en dan blijkt dat M4 wel een nette 'sierstrip' op de flank heeft gezet, maar het meeste van het extra choomwerk is 'vergeten'. De strip onderlangs de voorruit zit er wel, de verlengde 'snorharen' in de grille (die aan de uiteinden om de richtingaanwijzerglaasjes krullen), de bumperrozetten en de Z-vormige versiering op de C-stijl ontbreken.
Netjes hoor ! Zeker die "chrome strip" op de motorkap.