Goed, en maar begonnen dus. Het linker achterportier kan weer open
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
nadat eerst de achterbank eruit gehaald is om zo netjes mogelijk de portierbekleding eraf te kunnen halen om het gewoon vastzittende slot weer los te pielen.
Ook de stoel staat weer in een voor mij acceptabele stand. Niet dat de motortjes het nu geweldig doen
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
, maar met een beetje geduld gebeurt er tenminste weer wat.
De motor doet nog niet wat ik wil.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
De LPG tank is helaas leeg, had ik toch even vol moeten gooien toen hij nog op de trailer stond. Maar in ieder geval werken alle afsluiters weer en zou het moeten werken. Ook op benzine. De benzine pomp vervangen, diue zat vast en deed niks meer. De pomp die in m'n onderdelen magazijn lag bleek te lekken, dus maar een nieuwe. Maar met matig resultaat. Het lijkt erop dat alleen de centrale startinjector z'n werk doet en de rest een beetje verzuimd. De injectoren worden onderbroken voor het LPG, maar met direct doorverbinden lukt het ook niet. Toch heeft de motor een minuut of tien gelopen. Nog niet op alle 6 cilinders, maar goed genoeg om in ieder geval te constateren dat ook de radiateur lek is.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Helaas ook niet als spare voorradig dus morgen maar een nieuwe bestellen.
Daarna de motor niet continu aan het lopen gekregen. Als ik de startinjector loshaal gebeurt er helemaal niets. Injectierail losgehad en ziet er verder goed uit, niet verstopt o.i.d. Morgen mischien maar even kabelboom uitpluizen, maar asl iemand ideen heeft, ik houd me aanbevolen!
Dus maar verder met de kofferbak. Daar zit namelijk de grootste roest. Een foto zegt meer dan 1000 worden, dus in ons aller belang:
Om overal netjes bij te kunnen de trekhaak maar gedemonteerd, en meteen een conclusie getrokken, die komt er niet meer onder! Want de 90 is er niet geschikt voor. In combinatie met een lekkernde kofferbak en grote hoeveelheden kit is namelijk de hele achterkant doorgerot. Een foto zonder trekhaak:
Werd ik niet echt vrolijk van.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Maar goed, het karretje moet toch weer de weg op dus morgen maar met de figuurzaag en wat plaatmateriaal aan de gang.
En denk ik een sleepie naar het LPG station om te kijken of ik op gas wel alle 6 de potten aan het dansen krijg............
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.