De eerste keer was bij het rustig indraaien bij een t-splitsing, de 2e keer moest ik redelijk op de rem en vanmorgen bij licht remmen.
Normaal gesproken geen enkel probleem met remmen en de auto blijft ook mooi recht.
Valt me wel op dat het sinds het plaatsen van andere velgen (speedline 14" , 195-60-14 banden volgens mij) is.
Mijn vraag...
Heb dit weekend niet zo heel veel tijd maar waar zal ik als eerste zoeken: een blokkerende rem of toch een wiel wat aanloopt heel soms?
Heel even een quote geleent uit een ander topic over deze auto:
Zou het kunnen dat door die paar graden verschil het wiel in sommige gevallen aanloopt (ongelijk wegdek ofzo).Edwin,
Ik had (zoals jij al aangaf) toen die casterkogels al gemonteerd. Echter heb ik de auto toen nog niet laten uitlijnen. (Dit omdat er vlak erna nog enkele onderstel-mods op de planning stonden)
Als ik het met goed kon herinneren stond het rechter wiel een paar graden meer naar voren dan links. Echter was het bij mij niet zodanig dat mijn complete weggedrag "vreemd" was.
Ik denk niet meteen aan een versleten band, alle 4 de banden zien er nog goed uit.