Ja DAMNNNNN hij wat is voor een gedragIk kan er helaas niet bij zijn dit keer
Ben komende zondag naar de Amstel-Cup Finale in Rotterdam.
10x zweepslagen mot je krijgen op de blote bast
Roy mot je nu alleen?
Ja DAMNNNNN hij wat is voor een gedragIk kan er helaas niet bij zijn dit keer
ja het is me wat met die dennis .eerst dumpt hij m'n ouwe liefde (155 ts) en dan wil hij niet meer naar het mooiste evenement van belgie???straks koopt hij nog een calibra ofzoJa DAMNNNNN hij wat is voor een gedragIk kan er helaas niet bij zijn dit keer
Roy mot je nu alleen?
ja het is me wat met die dennis .eerst dumpt hij m'n ouwe liefde (155 ts) en dan wil hij niet meer naar het mooiste evenement van belgie???straks koopt hij nog een calibra ofzoJa DAMNNNNN hij wat is voor een gedragIk kan er helaas niet bij zijn dit keer
Roy mot je nu alleen?
ik denk dat we dit keer met de motor gaan ff lekker sturen daar.(perfecte omgeving)
ik zie je daar natuurlijk wel. grtzz roy
Haha fun toch...idd marion gaat achterop,haar motor is nog niet rdw gekeurd
pfff ik weet niet of dat op dit forum kan zeggen,net zoiets als vloeken in de kerk de r1Haha fun toch...idd marion gaat achterop,haar motor is nog niet rdw gekeurd
Hoop wel voor jullie dat het dan droog blijft.
Welke motor?
asjemenou Dennis toch.....@ Roy + Alfetta-Sloper...
Jullie kunnen Te Ver gaan he !?!
Ach dr zit toch een R in Alfa Romeopfff ik weet niet of dat op dit forum kan zeggen,net zoiets als vloeken in de kerk de r1Haha fun toch...idd marion gaat achterop,haar motor is nog niet rdw gekeurd
Hoop wel voor jullie dat het dan droog blijft.
Welke motor?
Tja, normaal gesproken niet, maar ik had er niet echt bij nagedacht dat Spa dit weekend was STOM..... ik weet 't.....Maar zo een rond balletje gaat toch niet voor een schitterend prachtig mooi Alfa evenement
het is nog niet laat om van gedachte te veranderen we helpen je alleen een beetje de goede richting inTja, normaal gesproken niet, maar ik had er niet echt bij nagedacht dat Spa dit weekend was STOM..... ik weet 't.....Maar zo een rond balletje gaat toch niet voor een schitterend prachtig mooi Alfa evenement
Tja, normaal gesproken niet, maar ik had er niet echt bij nagedacht dat Spa dit weekend was STOM..... ik weet 't.....Maar zo een rond balletje gaat toch niet voor een schitterend prachtig mooi Alfa evenement