Nou, ik studeer dan aan een universiteit, maar ook ik en mijn navigator moesten 3x kijken voordat we toch echt zagen dat het eerste coordinaat in het water lag..?! Gelukkig werden we door de organisatie getipt dat het een oude kaart was en dat er misschien wel eens een nieuwe woonwijk zou kunnen zijn aangelegd... (was dit de verassing?) Verder vond ik die routes goed te doen, tuurlijk rijdt je wel eens fout, maarja, dat overkomt iedereen. Wat mij meer tegen de borst stuit zijn die vragen...mij veel te cryptisch zodat je er bakken aan tijd mee verliest. Om die reden hebben we de laatste helft van de 3 etappe niet uit kunnen rijden. Je bent door die lastige vragen (die alleen logisch en makkelijk zijn volgens de organisatie) ook te gefocussed op de omgeving i.p.v. lekker door het landschap te rijden en strak bochtjes nemen...Nou wat een K...e rit .
Sorry hoor maar als je zo'n routeboek in elkaar zet dat je al koppijn krijgt bij het zien ervan.
Ik denk dat bij de meeste rijders de bedoeling is van gezellig dagje toeren wat van de omgeving zien ,maar als je eerst gestudeert moet hebben aan de hoge school om dat boek te begrijpen.
Begint met polletje pijltje (appeltje eitje denk je) nou vergeet het want er staan bij aanwijzingen niet hoeveel meter/kilometers je moet rijden als je maar lang genoeg rijdt kom je vanzelf een stoplicht tegen
Dan het coordinaten deel, nou ben niet blond maar heb route boek op achterbank neer gegooid en omgedraaid naar huis (snap er geen h.l van).
Echt zonde van mijn vrije zondag .
De enige die ik wil bedanken is de goede ontvangst van de alfa dealer dat was goed, erg mooie zaak trouwens.
Misschien een tip voor organisatie zet volgende x bij rit , wat voor systeem de rit is scheelt mij een hoop ergenis .
Ik hoorde jullie al even voorbij roffelen met de GTA bij de penitiaire inrichtingmaar goed leuke ervaring om zo veel alfa's over de weg te zien rijden, te gek.