je moet toch zelf ondervinden wat jij zelf het lekkers vind rijden.Nou dit geeft me wel een hoop vertrouwen zeg..
Als ik binnenkort al ondersturend uit de bocht vlieg dan horen jullie het wel, maar dat zal nog wel meevallen hoor.
Dat zeg ik toch, je moet gas geven jongen! Geef dan toch gas!Nou dit geeft me wel een hoop vertrouwen zeg..
Als ik binnenkort al ondersturend uit de bocht vlieg dan horen jullie het wel, maar dat zal nog wel meevallen hoor.
Pcies dan valt het mee!!!Dat zeg ik toch, je moet gas geven jongen! Geef dan toch gas!Nou dit geeft me wel een hoop vertrouwen zeg..
Wel als -ie instelbaar is, dan kun je de 2 helften zonodig apart er op zettenOm er even op terug te komen, ik zou de auto niet opkrikken, want dat kun je je veerpoot niet meer monteren.
Rens
vandaar dat toch wel een aantal 155 rijders een veerpootbrug hebben of nog willenGewoon een 155 kopen, die kent nouwelijks onderstuur, mocht die daar wel last van krijgen dan is een simpele stuur of gas correctie voldoende om de achterkant mee te laten komen
(ik heb sinds een maand de overstap van een 33 naar een 155 gemaakt en daar nog geen moment spijt van gehad, al mis ik de boxer motor af en toe een heel klein beetje)
Sorry, nog even niet Ik heb geen digitale camera, en de foto's van m'n telefoon krijg ik alleen met bluetooth (wat de pc hier niet heeft) naar een pc.komen er ook foto's