Heb zelf overigens ook weer het een en t ander binnen
waaronder ook iets van mercury in de kleine schaal.
zal binnenkort even kiekjes schieten
Bij deze:
Aanwinst 1, een licht bespeelde Politoys - M N500 oftewel een Giulia GT
Eindelijk een leuke gevonden!
Hield deze in de gaten op Ebay met de veronderstelling, och die gaat toch weer de lucht in (de prijs dan he
)
Gek genoeg bleef ie rond de 30 euro steken, en dus geprobeerd te bieden en ja hoor, hebbes voor 39 euri
Veel hier zullen dit duur vinden voor zon oud stukje metaal maar ik niet en ben er heel blij mee.
Hij is niet perfect, heeft zeker genoeg chipjes en de deurtjes zijn een beetje slap (misschien nog ff naar kijken) maar ik vind hem goed genoeg en hij staat er leuk naast de andere Politoys M boertjes in mijn vitrine. Dit is overigens naar mijn mening de mooiste Alfa in de Politoys reeks, samen met de 2600 SZ en de Giulia Canguro.
Dit kleintje is een Speedy Tipo 33/2 Periscopio. Een klein matchox tegenhangertje uit de fabrieken van Mercury.
Kwas er nog nooit een tegengekomen (behalve dan op Carmodel waar ze er 30 euro voor vroegen) en nu stond er opeens een op Marktplaats.
ik een 10tje bieden en zie hier, kheb hem in huis. Erg leuk dingetje met rubberen bandjes.
Ik heb gewoon wat met alfaatjes in deze schaal, kheb er intussen ook al best weer wat
En dan nog de 5 euro Marktplaats aanwinsten waar ik laatst al over vertelde.
de hachette Montreal, Sei en Alfasud.
Vooral de Sei vind ik erg gaaf, en het leuke is dat ik van alle modellen ook het oermodel bezit (2x Norev, 1 keer Solido)
Nog even een totaalplaatje
@ Frank
Super, die Giulia
Is zeker een leuk model voor verbouwingen, zeker gezien de prijsjes waar ze nu voor worden aangeboden.