Nog wat oude persfoto's :
Bron : Alfaromeopress
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet exact weet wie de eigenaar is, maar ik dacht wel dat het een vaste bezoeker van de puzzelritten is en dat ze bovenin het jaar-klassement rijden. Op zich is het aantal puzzelritters die een 155 rijden erg hoog, kennelijk is het een fijne wagen voor dit soort activiteiten.gespot in het fotoalbum van de verrassingsrit. Van wij is deze mooie 155 V6?
Staan mijn auto's daar ook in? Hoeveel auto's hebben de leden bij elkaar? Hoe is de verdeling qua types, bouwjaar, kleur enzovoorts?Het SCARB 155 register telt inmiddels 106 leden met een 155.
Dus je zou uit die gegevens wel kleur, type, bouwjaar en dergelijke kunnen halen? Ik zou het toch wel heel interessant vinden om te zien hoe die dingen verdeeld zijn, volgens mij zijn er veel meer mensen in geinteresseerd in dit soort informatie. Met kenteken, chassisnummer, website van het RDW en ePer moet het een koud kunstje zijn om die informatie bij elkaar te krijgen.Hier staan adresgegevens,type en kenteken in van SCARB-leden met een 155 .
Dus als antwoord op je vraag, ook jij staat daarbij, slechts met 1 155.
Belangrijkste voor mij om te weten is, wie zijn mijn registerleden met een 155.