Laten staan !
Je zoekt een dagauto, had ik begrepen, geen sleutelproject. Zonder afbreuk te doen aan de wagen of zijn verkoper: hier mot je eerst aan werken voor je gaat rijden !
Welke ophefIk snap die ophef niet zo over die koppakking. Gewoon gaan rijden dan zie je wel hou hij zich houdt. En als ie er al tussenuit piept, en/of als je toch enig koelvloeistof gebruik vaststeld en het niet vertrouwd heb je het in een paar uurtjes weer gefiktst. Tis niet eens een duur klusje. Als de kop vlak is, ben je voor ca 150 Euro al weer klaar met een GOEDE koppakking en nog wat klein spul.
AH, das mijn fout . Ik dacht dat Jasparon wel redelijk' "Sleutelvaardig" was.Welk ophefIk snap die ophef niet zo over die koppakking. Gewoon gaan rijden dan zie je wel hou hij zich houdt. En als ie er al tussenuit piept, en/of als je toch enig koelvloeistof gebruik vaststeld en het niet vertrouwd heb je het in een paar uurtjes weer gefiktst. Tis niet eens een duur klusje. Als de kop vlak is, ben je voor ca 150 Euro al weer klaar met een GOEDE koppakking en nog wat klein spul.
Tuurlijk is het niet veel werk maar.....Jasparon heeft nog nooit een koppakking vervangen denk ik en als je het mot laten doen.
Trouwens tis ook maar bijzaak die koppakking.
Het ging erom dat die auto 10 jaar heeft stilgestaan en waar op te letten indien te je wilt kopen.
Echter onder te koop werd duidelijk dat de beste man alles in orde en gangbaar heeft gemaakt voor verkoop! En dan wordt het toch een ander verhaal..
Maar op afstand ik ook dat moeilijk
Dagmar, ben dit weekend naar die Alfetta wezen kijken: lees maar eens in mijn topic gezocht.Nou, leuke discussie was ook mijn doel. Bert, je hebt inderdaad gelijk, helaas heb ik de komende jaren geen 12500 te besteden, helaas.
Maar het blijft toch kriebelen.......
@Algra: ik zou wel wat kunnen sleutelen maar heb de durf (en geduld) niet om de wat grotere dingen aan te pakken. Plaats is ook een probleem. @Psillen dat van die remmen dat zal zeker kloppen, gewoon remblokken vervangen is niet genoeg lijkt me zo.
Ik ben namelijk erg ongeduldig wat dat betreft en dan kun je beter er niet aan beginnen. Maar het grootste probleem blijven de munten die wel genoeg binnenkomen maar er ook weer snel uitvliegen
Bedankt voor alle adviezen !. Ik heb op aanraden van Michel mijn zinnen gezet op een 145 maar heb geduld (jawel hiervoor heb ik wel geduld !). Bij Alfavedo staat een mooie 145 QV. Lijkt me wel wat. Staat wel sinds 2003 in hun voorraad......
Hahaha Koen, Jasparon kent je geneens en hij heeft je al door !By the way: heeft de Bertone je soms aangestoken
had ik ook al gezien.@Jasparon
Is dit niet iets voor je? Vraagprijs is hoog (5.000 euro) maar ziet er uit als een eerlijke
auto bij een betrouwbaar adres. Volgens mij niet mee geknoeid en gewoon eerlijk en overzichtelijk. Een 145 QV is niet van Japans makelij en ook niet echt een Alfa om mee te sturen. De Alfetta is zeer fraai en met Ronals.
Kijk maar op site van http://www.mugello.nl