Leuke siteZie het Micro Machines on-line museumEn dr is nog een BAT. zijn er nog meer ?
Ook nog een 156 dus Die gele Giulietta heb ik nog nooit eerder gezien.
Kheb zelf de rode met blauw raampje.
Leuke siteZie het Micro Machines on-line museumEn dr is nog een BAT. zijn er nog meer ?
Die géle heb ík dan weer wel. Maar die andere (nog) niet. Vind het hele leuke modelletjes.Leuke site
Ook nog een 156 dus Die gele Giulietta heb ik nog nooit eerder gezien.
Kheb zelf de rode met blauw raampje.
Misschien voor de filmopnames zijn de antennes eraf gehaald. Op mijn 159 zit er wel zo een op namelijk en op de foto (2) lijkt alsof die eruit gedraaid is. Maar heel gaaf dat het modelletje er eindelijk is en dat Minichamps de moeite heeft genomen de juiste wielen te plaatsen (volgens mij van de TI versie. Ben Bond en Alfa fan, dus dit moet in de vitrine En hopelijk volgende week naar de film om ze in t echie te bekijken
Nieuw deze week van Minichamps, de 159 van de slechterikken in de onlangs in première gegane Bond film Quantum of Solace.
De foto laat ikalleen maar zien om aan te tonen dat de wielen van het juiste type zijn. Het dakantennetje daarentegen hoort er níet op te zitten. Geen staafantenne in ieder geval.
Ola Joe!Here are some of my latest aquisitions to my alfa romeo collection.
Scottoy 1/56th scale
Ciao Zaagauto,Ola Joe!Here are some of my latest aquisitions to my alfa romeo collection.
Scottoy 1/56th scale
Not sure if the Scottoys is really 1/56th...
The Scotoys are reruns using the old Mercury dies. They date from around 1998 - 2000 if I am not mistaken.
There were at least three versions of the Giulietta Berlina:
Avorio:
Polizia Squadra Mobile:
And the Marmite Abarth that you are also showing:
I have always like them, not some much for their excactness of scale but more for their sheer personality.
Maar ze zijn er welHelaas is het een beetje een vergeten model in de Alfa historie,want ik ken eigenlijk geen ander model van de 2600berlina dan deze van mebetoys ,misschien enkele handbouwmodellen daargelaten