Harry, helaas is ie ook niet bekend in het register,Weet iemand of mijn 75 2.0 uit 1986 (Argento Bianco) nog ergens bij iemand in een schuur staat???
Bij RDW is er niets meer bekend. Gaat om 75 met kenteken PD-99-BP.
Gr. Martijn
Harry, helaas is ie ook niet bekend in het register,Weet iemand of mijn 75 2.0 uit 1986 (Argento Bianco) nog ergens bij iemand in een schuur staat???
Bij RDW is er niets meer bekend. Gaat om 75 met kenteken PD-99-BP.
het is een 3.0 V6 en hij is van Nelson
deze foto heeft ook gestaan in het "one mean 75" topic
ik weet 100% zeker dat deze van een forumlid is...........................
En de mijne, een 3.0 V6 24 kleppert met sinds kort 45 mm's:
Buitenkantje:
Leuk topic trouwens!
gr.
Rinze
Inderdaad, 1 van de mooiere die hier geregistreerd is , we zouden eens een wedstrijd moeten houden .En de mijne, een 3.0 V6 24 kleppert met sinds kort 45 mm's:
Buitenkantje:
Leuk topic trouwens!
gr.
Rinze
hier het overzicht van een jaar geleden. Ondertussen zullen er meerdere zijn gesloopt en enkele weer uit het buitenland zijn gehaald.er komen langzamerhand nog wat registraties bij... Maar stel dat er 100 75's op t forum zwerven..
Ik ben zooo benieuwd hoeveel 75's er op kenteken staan in NL.. Heb alleen geeen idee of daar uberhaupt achter te komen is?
Danku, leuk om te zien...hier het overzicht van een jaar geleden. Ondertussen zullen er meerdere zijn gesloopt en enkele weer uit het buitenland zijn gehaald.er komen langzamerhand nog wat registraties bij... Maar stel dat er 100 75's op t forum zwerven..
Ik ben zooo benieuwd hoeveel 75's er op kenteken staan in NL.. Heb alleen geeen idee of daar uberhaupt achter te komen is?