Bij een Daytona Spyder is het op foto's tegenwoordig al bijna niet meer te zien of ie nou echt is of niet...
De kits, idd meestal op basis van een Daewoo Corvette, zijn zo goed dat je ECHT een expert moet zijn om de verschillen te zien...
Is het niet veel leuker om dit op te delen naar aantal cylinders?
Welke zou je kopen als je voor elk "normaal" aantal cylinders er eentje mocht uitkiezen?
Dus... welke 4-cylinder? welke 6, 8. 10 & 12-cylinder? (en ja, dan blijven de 1, 5 etc-cylinders buiten beschouwing...).
Vor mij?
4: Ferrari 500 TR (voor zijn vorm, voor het niet-zijn van een 12 cylinder Ferrari, voor zijn race historie)
6: Dino 246 GTS chairs & flares (vorm, wegligging, heerlijk torretje en gewoon "leuk!")
8: 8C 2900 (commentaar overbodig... maar mocht er geen beschikbaar zijn... tenslotte kun je met geld niet ALLES kopen.. dan neem ik genoegen met een originele Cobra 427)
10: Dodge Viper (lekker ordi blerbak!)
12: Aston-Martin Vanquish (lekker classy blerbak)
Behalve een leuke verdeling en dat het auto's zijn die ik ECHT graag zou willen hebben, is het ook nog een aardig practisch lijstje ook want zo is er bijna voor elke denkbare gelegenheid wel een voiture aanwezig...
Zo, en nu weer wakker worden!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...