haalt ie het of haalt ie het niet :biggrin:

Peiling eindigde op di mei 31, 2005 22:48

Ja, tuurlijk
72%
39
alleen de heenreis
6%
3
Ben je wel goed snik
7%
4
veel succes
15%
8

Totaal aantal stemmen: 54
jolinos

RE: Met de 75 naar San Marino

vr mei 27, 2005 21:56

Balen he dre, jij thuis je team in italy. :wink:
Vast gefeliciteerd met je zoontje fijne dag.

Maar ja, ik weet zeker dat je ook met je gedachten bij hun zit.

Andretti Molletti

vr mei 27, 2005 21:58

Dank je Jolijn!!!

En je hebt gelijk... as usual ;)

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

za mei 28, 2005 23:12

Hè Dre,van harte gefeli,en kop op de volgende keer kun je er weer gewoon bij zijn.

matra sports
Guru
Guru

zo mei 29, 2005 09:40

hopelijk lukt het Dennis vandaag een puike prestatie neer te zetten !

groeten
jos

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 30, 2005 13:53

Zo net terug, gisteravond om 21:30 vertrokken en vandaag om 12:00 uur thuis. De 75 heeft het met volle glorie doorstaan. Wel brande regelmatig wat storingslampjes op de terugweg maar dat was uit protest tegen het verlaten van het moederland denk ik :lol:

Continu 160-170 met idd uitschieters tot 230 op de Autostrada & autobahn (ik geloof dat de 75 onder sommige Italianen weer populair word :lol: :lol: ) zag wat vraagtekens & bewonderende blikken als er weer eens een Italiaan in de weg van de met groot licht seinend, met 190 aanstormende 75 reed, en het dan maar om een Alfa 75 bleek te gaan die ze vervolgens niet voor/bij konden houden :lol: :lol:

Er zijn trouwens 4 manieren om door Italie te reizen ben ik achter gekomen

1. Niet
2. Vermijd de Autostrada
3. blijf op de Autostrada rechts tussen de vrachtwagens rijden
4. :lol: doe vrolijk mee

waarbij optie 4 mijn voorkeur heeft :D :D en ook het beste werkt

Leuk was trouwens ook een oud grijs mannetje bij een tankstation die lachend meteen het vulpistool dwars in de vulopening stak en in gebrekkig engels zei, "like this tank full, other way no good" :) :)

en nu ga ik slapen en straks het weekend samenvatten want 3 nachten slaap overslaan is wat teveel van het goede.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Mathijs Spider 2000

Re: RE: Met de 75 naar San Marino

ma mei 30, 2005 14:04

Er zijn trouwens 4 manieren om door Italie te reizen ben ik achter gekomen

1. Niet
2. Vermijd de Autostrada
3. blijf op de Autostrada rechts tussen de vrachtwagens rijden
4. :lol: doe vrolijk mee

waarbij optie 4 mijn voorkeur heeft :D :D en ook het beste werkt
Als je je niet aan optie 4 houd kom je ook niet heel uit het land. Het grootste nadeel is dat als je dus optie 4 neemt en je komt weer terug in
Nederland het hier in ieder geval niet werkt. Je je alleen maar agressiever gaat gedragen omdat niemand hier voor je aan de kant gaat
als je met 190 komt aangablazen. En zeker al helemaal niet als je een Alfa hebt. Ze willen je n.l. allemaal proberen op te voeden dat je maar 100 of 120 mag. #-o

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma mei 30, 2005 14:29

Zeker als zo'n klootviool in een vaalrode Volvo Amazon station rijdt en 500 meter van te voren al met 94 km/h naar links schiet om een 89 km/h rijdende truck in te halen. Ik vind rechts inhalen niet netjes en doe het hoogst zelden, maar gisteren was het gewoon een reflex....

Mathijs Spider 2000

ma mei 30, 2005 16:44

Echt ongekend hoe achtelijk sommige mensen invoegen. De Nedelanders (in het algemeen) kijken absoluut niet of ze kunnen invoegen en wanneer ze dat gaan doen. Veel denken maar van "over 500 meter moet ik invoegen, achter me in de verte zie ik een auto aankomen, ik zal nu maar vast gaan invoegen :shock: anders kom ik er straks wel misschien niet meer tussen" ](*,) [-X

Gisteren zat ik op de snelweg en heb tot 2 x toe op mijn toettoettoeter moeten hangen omdat een of andere ... moest invoegen (vanaf links) knipperlicht aan en gaan terwijl ik er met 10km meer snelheid al naast zat :schrik: !!!! Gaat hij nog met z'n grote licht seinen ook terwijl de invoegstrook nog minimaal een kilometer lang was. (bij Utrecht afslag Rotteredam/Den Haag)

Alfason

ma mei 30, 2005 19:33

Welkom terug in domineesland :evil:

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

di mei 31, 2005 08:56

nou , ik vond het hele reisje maar slaapverwekkend.....
Maar idd is de wagen niet tegengevallen. K heb het stuk zwitserland mogen sturen, en ik moet zeggen dat dit een ERG fijn sturende en goed aan het gas hangende 75 is.
We hebben wel weer eea meegemaakt onderweg. Brandende campers, katten die in de auto rondrenden, bejaarde dames die schielijk over de vluchtstrook wegreden na de confrontatie met het ongeschoren smerige gezelschap in de 75, en natuurlijk elke keer weer de , laten we zeggen, ongebruikelijke startmethode zoals bedacht door Il Dottore Moletti....Hetgeen bij de diverse benzinepompen nou niet direct echt COOL was.
Valt niet tegen, die 75 van je, Pep!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

di mei 31, 2005 09:05

Fijn dat jullie (en de 75) weer heel terug zijn. En in Italie moet je inderdaad gewoon meedoen dan heb je de meeste kans het te overleven. :biggrin:
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

di mei 31, 2005 14:55

Net even uitgerekend wat ie gemiddeld verbruikt heeft 1 op 12.

totale reistijd heen & terug incl. pauzes, 6 tankstops, sanitaire stops en behoorlijk wat file in Italie op de terugweg, 27 uur. afgelegde afstand op teller 2609 is net geen 100 kmp/uur gemiddeld.

De terugweg ging iets rustiger en langzamer toen had ik al 2 nachten slaap gemist.

En het belangrijkste :lol: geen druppel olie verbruikt net gepeild en stond nog even hoog als bij vertrek. Niet slecht voor een TS met nu 220.000 op de teller.

Maar wat een fantastische reiswagen is de 75 gebleken, zeker de V6 stoelen hebben daar behoorlijk aan bijgedragen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mei 31, 2005 15:49

hij heeft toch ook Rik aan boord?? I don`t see the problem.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mei 31, 2005 16:32

Geen olieverbruik, zo hoort het! 8)
Maar dan heb je wel zeker je ruitensproeier gemist. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Terug naar “Het Forum Café”