Als geld geen rol speelt..
1) amuse S2000 GT1 (Circuit+daily for papa.)
2) Mega track. /LM002 Picknick stuff+ikea.
3) Nissan GTR (Daily family)
Maar wat ik al heb is zeker niet slecht.
Wat hebben ze in het oostblok een vooruitgang geboekt... De beroemde Poolse "Autogaleria PL"....Als ultieme auto
Ach, er is nog altij de overtreffende trapWat hebben ze in het oostblok een vooruitgang geboekt... De beroemde Poolse "Autogaleria PL"....
Als geld geen rol speelt... Dan neem je toch gewoon TWEE vrouwen EN een People Carrier?Die auto voor de vrouw, prima. Maar die meid zou ik toch echt zelf houden!En voor de vrouw
Als geld geen rol speelt... Dan neem je toch gewoon TWEE vrouwen EN een People Carrier?
Als geld geen rol speelt... Dan neem je toch gewoon TWEE vrouwen EN een People Carrier?Die auto voor de vrouw, prima. Maar die meid zou ik toch echt zelf houden!En voor de vrouw
Dat zijn geen VROUWEN... dat zijn meisjes...Ja, waarom niet! Als geld geen rol speelt...
Maar dan wel TWEE vrouwen naar mijn smaak he! Ik weet het smaken verschillen nu éénmaal!!
Dat zijn geen VROUWEN... dat zijn meisjes...Ja, waarom niet! Als geld geen rol speelt...
Maar dan wel TWEE vrouwen naar mijn smaak he! Ik weet het smaken verschillen nu éénmaal!!
Je hebt het ook niet goed voor met hem... moet ie het doen met een kromme SWB met de motor er in van een 250 GTE?En deze voor Manu , om haar gezelschap te houden en om af en toe eens een toertje op Francorchamps te doen .