Zo, protest-mail is verstuurd.
Ik weet niet of het wat helpt daar bij de Schijn-Democratie in Den Haag,maar ik heb i.i.g. geprobeerd mijn stem te laten horen.
Dat is ook nieuw. Van alles wat ik tot nog toe over kilometerheffing heb gelezen zou het om een flat-rate gaan met eventueel extra spitsheffingen. Uitgaande daarvan had ik al bepaald dat ik voor mijn oldtimers met amper 3.000 km al op nagenoeg dezelfde vaste lasten uitkom als een kleine personenwagen. De hobby wordt er niet goedkoper op.Wanneer de kilometerbeprijzing van start gaat zullen de noodzakelijke categorieën voorgesorteerd moeten staan om daarin opgenomen te worden.
Is gewoon een standaard antwoordmailtje joh...@ GTVco:
Nu je toch met hem in contact bent...
Vraag hem eens wat die illustere "gegevens vanuit de sector" precies behelzen... wat zijn bronnen zijn...
Vraag hem eens op welke manier de economische impact van hogere onderhouds- en reparatiekosten ingefactord zijn in het hele verhaal of dat daar geheel aan voorbij is gegaan...
Vraag hem eens of omdat er misschien wel een aantal "oldtimers" voor woon-werk verkeer gebruikt wordt, zijn partij dus ALLE eigenaren van dergelijke auto's over 1 kam scheert en of ze plannen het principe van "1 kam" ook op andere zaken des levens van toepassing te laten worden.
Vraag hem eens of "milieu" een factor is in het geheel (die krijgt een vervolg maar dan moeten we eerst een antwoord hebben op de vraag OF het een issue is)
Ben wel benieuwd...
I know... daarom krijgt ie ook de kans om een niet-standaard antwoord te geven op niet-standaard vragen...Is gewoon een standaard antwoordmailtje joh...
Grtz,fRank
Kzal eens verder vragen.Kijken of hij nog meer standaard antwoordmailtjes in zijn repertoire heeft.@ GTVco:
Nu je toch met hem in contact bent...
Vraag hem eens wat die illustere "gegevens vanuit de sector" precies behelzen... wat zijn bronnen zijn...
Vraag hem eens op welke manier de economische impact van hogere onderhouds- en reparatiekosten ingefactord zijn in het hele verhaal of dat daar geheel aan voorbij is gegaan...
Vraag hem eens of omdat er misschien wel een aantal "oldtimers" voor woon-werk verkeer gebruikt wordt, zijn partij dus ALLE eigenaren van dergelijke auto's over 1 kam scheert en of ze plannen het principe van "1 kam" ook op andere zaken des levens van toepassing te laten worden.
Vraag hem eens of "milieu" een factor is in het geheel (die krijgt een vervolg maar dan moeten we eerst een antwoord hebben op de vraag OF het een issue is)
Ben wel benieuwd...
Waar heb ik dat eerder gelezen?Ook al reply terug...