Klopt, een vergissing.
Niet doen !! Dat is het begin van het einde.Nog twee nieuwe aanwinsten deze week:
-Minichamps Alfa 155 Jêgermeister
-Een Dinky Toys, mijn eerste , COUPE ALFA ROMEO 24j (in de blauwe kleur)..
Foto's volgen...
Is het al lang te laat voor vrees ik..staat nu al volNiet doen !! Dat is het begin van het einde.Nog twee nieuwe aanwinsten deze week:
-Minichamps Alfa 155 Jêgermeister
-Een Dinky Toys, mijn eerste , COUPE ALFA ROMEO 24j (in de blauwe kleur)..
Foto's volgen...
Voor je het weet heb je geen plaats meer om iets te zetten
Proficiat hoor, die 1900 van Dinkytoys/France heb ik ook nog nodig (de blauwe versie)
Ik vraag me af of er meerdere varianten zijn. Dik een jaar terug zag ik op eBay ook al een groen/blauwige 1900 Coupé 'gaan' voor rond de € 400, nog geen twee dagen later werd een tweede verkocht voor iets van € 60. Beide near mint en boxed. Op de foto's leken de kleuren een paar gradaties uit elkaar te liggen. Lag dat aan de foto's, of...?Is ie nog netjes, die blauwe dinky?
Moeilijk te zeggen.. het kan hetzelfde verhaal als wat Cees een poos terug aankaarte betreft mijn Mebetoys alfetta (dat lakken dus doorelkaar komen)Ik vraag me af of er meerdere varianten zijn. Dik een jaar terug zag ik op eBay ook al een groen/blauwige 1900 Coupé 'gaan' voor rond de € 400, nog geen twee dagen later werd een tweede verkocht voor iets van € 60. Beide near mint en boxed. Op de foto's leken de kleuren een paar gradaties uit elkaar te liggen. Lag dat aan de foto's, of...?Is ie nog netjes, die blauwe dinky?
Jup deze is het .
En dan waren er ook nog verschillen mbt wel of geen interieur en wel of geen sturende wieltjes.Van de Franse Dinky toys is er een lichte en een donkere blauwe. Zijnde de 24J/527B en de 24J/527C.
De 24J/527A was een rode.
Vond ik ook . Zal er binnenkort eens fotootjes van maken .En dan waren er ook nog verschillen mbt wel of geen interieur en wel of geen sturende wieltjes.Van de Franse Dinky toys is er een lichte en een donkere blauwe. Zijnde de 24J/527B en de 24J/527C.
De 24J/527A was een rode.
Hoe dan ook, 15 euro is natuurlijk een prachtig prijsje voor deze klassieker (in dubbel opzicht). Gefeliciteerd!
Dit Pininfarina protoype werd ook door het Oost Duitse Anker als model uitgebracht, schaal 1:12, met een zeer hoge speelwaarde. Los van de afstandbesturing waren er tal van attributen bij.Here is what i recently bought at a toyfair here in UK
Alezan Alfetta Spider Pininfarina