Dat is een erg scherpe prijs, ik heb ze dit jaar nog voor 400 van eigenaar zien wisselen voor een complete set zonder veren.Ik heb voor de V6/Q4/2.5TD nog een complete set gebruikte gele koni's liggen
Hierbij zitten verlagingsveren van Savali. Echter op de voorschokbrekers zitten nu verlagingsveren van Apex.
Allles in nette gebruikte staat voor €250,-
Is gewoon een nette set Compleet met kunstof stelmoer voor de schokbrekers, voorzijdeDat is een erg scherpe prijs, ik heb ze dit jaar nog voor 400 van eigenaar zien wisselen voor een complete set zonder veren.
Maar ik vind ze heeeel week. Echt sportief vind ik het er niet van worden... ik rijdt met Weitec groen. Daar gaat mijn voorkeur naar uitapeex geel is gangbaar, goed en betaalbaar
Ik hoop voor je dat die stugger kunnen dan highsport. Dat is aardig voor op straat, maar als je echt hard wilt is het toch nog te zacht en niet stelbaar naar stugger....Nouja... binnenkort een fijne FK Konigsport set onder de 155
Deze zijn stelbaar, dus dat scheelt weer. Koni's zijn zeker een serieuze upgrade! Je weet niet wat je mee maakt als je van fabrieksdempers naar Koni's + fatsoenlijke veren gaat. Wat jij zegt over comfort herken ik niet, mijn Koni's + Weitec zijn kneiterhard.Ik hoop voor je dat die stugger kunnen dan highsport. Dat is aardig voor op straat, maar als je echt hard wilt is het toch nog te zacht en niet stelbaar naar stugger....Nouja... binnenkort een fijne FK Konigsport set onder de 155
Los daarvan, die koni's zijn een serieuze upgrade vergeleken bij de fabrieksdempers als je meer veel meer wegligging en nauwelijks minder comfort wilt.
Geen idee wat je allemaal zoekt, maar stuur een PB.uhm oky dat setje van Brul hou ik ff in mn achterhoofd , ergens deze maand worden er weer een aantal dingen gefixt aan mn 155. maar ik zoek nog een paar dingen : beste om gewoon by gezocht te plaatsen ?