Zag de HPI's al op Ebay inderdaad. Verder op Marktplaats e.d. nog niet kunnen bespeuren.
Prijzen zonder verzendkosten zijn niet onaardig.
De Motorama's zien er erg goed uit vindt ik voor dat geld.
De Carama's waren dat ook trouwens.
Die Brera lijkt wel heel veel op de Schuco Junior Line. Deze heb ik kunnen kopen voor maar 3,75 euroOndertussen hebben de HPI modellen de Nederlandse markt nog steeds niet bereikt terwijl ze op eBay al wekenlang worden aangeboden. Van de beoogde gezamenlijke inkoopactie die ik voor ogen had komt denk ik weinig terecht. Op www.43r.com kom ik ondertussen schrikbarende prijzen tegen: de oranje bolide van Michael Bartels zou € 67 moeten gaan kosten...
Op Alfasport.net een overzicht van nieuwe deels Motorama modellen:
Euh... die is toch echt een maatje kleiner hoor: 1:72... (Bovendien mist-ie een antenne )Die Brera lijkt wel heel veel op de Schuco Junior Line. Deze heb ik kunnen kopen voor maar 3,75 euro
Was er al bang voor, had niet gezien dat het om 1.43 ging. En ja die antenne, dat blijft me achtervolgenEuh... die is toch echt een maatje kleiner hoor: 1:72... (Bovendien mist-ie een antenne )
Cioa Rudolph,HPI-Racing's interpretatie van 3 Alfa's 155 V6 TI uit de 1996 FIA International Touring Car Championship, kortweg ITC.
De onderste vind ik het meest interessant: het is het eerste schaalmodel van AR155 V6 TI (SE062-010) waarmee de Japanse coureur Naoki Hattori een race reed; de laatste race van dat seizoen op Suzuka. Normaliter reed Jason Watt "No 19" met uitzondering van Interlagos en Suzuka. Van Jason's auto zijn, zoals bekend, wel diverse schaalmodellen verschenen. Eigenaar van SE062-010 is thans de Italiaanse levensgenieter Silvano Laschino.
Overigens zijn de "10" en een "14" te koop in 1:1.
Suzuka, 9-10 november 1996. Naoki Hattori in de Alfa 155 V6 TI (SE062-010). Zoek de verschillen.
Italie, 2007.