Ga je de balk open slijpen en er een stevige binnen balk in zetten? Wel nodig als je de torsies loost! Die motorkap moet je voorzichtig mee zijn als je alle versteviging eruit hebt gehaald. Zo te horen blijf je er wel door van de straat! werkze ermee ...
Ja, dat staat nog op de to-do lijst, maar voor de komende maanden heb ik hem in de schuur geparkeerd!
15 december krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en daar moet nog genoeg voor gebeuren voor we gaan klussen.
Op de binnenkant van de motorkap ga ik nog kunststof stripjes lijmen om te voorkomen dat die omhoog komt... overigens wilde ik nog langs HR-engineering rijden, voor kunststof delen, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen, ben zo een dag met reizen kwijt namelijk. Spullen opsturen werd volgens hun erg duur...
Michel,
Goed bezig, wel een hoop gedoe dit voor die oude koets, maarja idd een nieuwe opbouwen is ook een hoop werk.
Ga je dit keer wel de anti-dreun eruit halen? Het heeft al een paar nachten gevroren laatst dus de bodem had je al kunnen doen met de rubberhamer
Zo'n frame voorin lassen is wel een aanrader, zeker als je balken al zo'n opdoffer hebben gehad. De stijfheid is er wel een keertje uit.
Bij AutoDRElta race engineering kan je waarschijnlijk wel de "receptuur" voor dit kunstje verkrijgen
Veel succes!
Gr, Pieter
Thanx, eigenlijk had ik ook gewoon met de nieuwe koets moeten verder gaan, maar dan begin je van voor af aan natuurlijk. Zeker met die gelaste kooi. Maar van tevoren was niet geheel duidelijk dat het zó erg was. Veel mensen riepen dat het wel meeviel en dat het alleen maar wat blikschade was, maar de boel was goed ontzet, maar ga je dan halverwege stoppen als je net iemand voor de hele dag inhuurt? Ikke niet... Die "nieuwe" koets die ik heb staan ga ik zeker niet weggooien trouwens.
Die balken verstevigen gaat hier bij Van Klink Engineering ook wel lukken... zonder Dré zijn kennis tekort te doen natuurlijk!
De anti-dreun staat helemaal onderaan de to-do lijst, dat is iets voor als ik echt niet meer weet wat ik zou gaan doen! Hopelijk is dat ergens in april...