Na lang niks aan de 75 T.S gedaan te hebben, als de zender wielen verkocht te hebben! ik ga toch voor gewoon 15 inch of 16 inch! de velgen zitten nu onder de 75 van Peter 75 uit Emmeloord.
Wat heb ik ondertussen gedaan nou ik heb agfgelopen zomer nadat ik de papieren heb gekregen van Richard (Ala Nord) de t.s. is dus van 1989 (op kenteken gezet in Italie, de auto keurings klaar gemaakt (ondertussen nog twee schade autos ogeknapt) n de auto is afgelopen vrijdag Chassis gekeurd voor eu aangifte gedaan voor BPM (hoef geen BPM te betalen nieuwe regeling van januari 2008 19 jaar en 3 mnd BPM vrij) zou binnen vijf werkdagen kenteken ontvangen, maar heb het nog niet vandaag gebeld met RDW Douane goedkeuring og niet binnen was het antwoord?? Douane gebeld ja hoor accoord gegeven aan RDW (het zal tch niet zo zijn dat ik last heb van ambtennaren luiheid!! de man van de DOUANE heeft opnieuw accrd verzonden aan RDW dus moet ik weer 5 werkdagen geduld hebben
IK WIL rijden met mijn T.S. maar duurt nog even!! ondertussen wel met andere velgen bezig!
Foto's moeten nog heb geduld AUB!