Kheb nog gevraagd wat die velgjes moesten kosten... maar helaas..larini wilde er niet vanaf... hij mompelde iets van niet afbetaald of niet van mij oid... jammer...
zet het embleem weg en plaats een f*rd teken lijkt het op een mondeoIdentiteits crisis of niet , SEAT komt dit jaar nog met de nieuw Leon in de WTCC.
Je kan veel zeggen, maar ik vind het een prima auto.
http://www.pearle.nl/content/home.asp?chapter=4
zet het embleem weg en plaats een f*rd teken lijkt het op een mondeo
Als het andersom zou zijn geweest, zou je gezegd hebben SEAT's hebben slechte remmen zekerAls die Seats een beetje door rijden dan hebben we niet zo veel last van ze op het circuit..... Het circuit... enige plek waar een kop staart botsing altijd de schuld is van de voorligger
GAS geven!!!!
Zo ken ik er ook nog wel een paarzet het embleem weg en plaats een f*rd teken lijkt het op een mondeoIdentiteits crisis of niet , SEAT komt dit jaar nog met de nieuw Leon in de WTCC.
Nee hoor. Is heel normaal. Die poetst je er zo uit.Doen ze niet aan kwaliteitscontrole bij Seat? Ik zie blaasjes in de lak....
wat moet ik hier nu in zie een 147,157, etcZo ken ik er ook nog wel een paarzet het embleem weg en plaats een f*rd teken lijkt het op een mondeoIdentiteits crisis of niet , SEAT komt dit jaar nog met de nieuw Leon in de WTCC.