volgend jaar doe ik zeker mee met de nimega mille miglia!!!!
t'is dus een 2.0 injectie uit 1987, een usa uitvoering met zender spoilertje!
![Afbeelding](http://i33.tinypic.com/qmxhki.jpg)
nu toer ik lekker in mn 33 rond, ook geen straf hoor!!!!
Ja, ze is een stuk jonger dan de Type IV maar onder de 916's behoort ze tot de eerste generatie/fase. Ze is van 1997...ikzelf van 1969. Is dat niet een beetje groot leeftijdsverschilen wat is het geboortejaar van je nieuwe liefde ?Alfa Spider liefhebber ben ik op en top. Net mijn Spider omgeruild van 105 naar 916.
De nieuwe liefde met heerlijke V6
Valt toch wel mee, 3 jaar in bezit en ongeveer 3000 km geredenGezien gemiddelde rijsnelheid van de gemiddelde Spider kunnen de aanmeldingen ook nog wel even op zich laten wachten vrees ik...
Ik geniet graag van veel omgevingen.... dus...Wat zullen we zeggen, wij Spider rijders genieten van de omgeving
Wij, degenen die zich al gemeld hebben, zijn dus de bovengemiddelde bestuurders van bovengemiddelde Spiders?Gezien gemiddelde rijsnelheid van de gemiddelde Spider kunnen de aanmeldingen ook nog wel even op zich laten wachten vrees ik...
Zou een logische conclusie kunnen zijn...Wij, degenen die zich al gemeld hebben, zijn dus de bovengemiddelde bestuurders van bovengemiddelde Spiders?Gezien gemiddelde rijsnelheid van de gemiddelde Spider kunnen de aanmeldingen ook nog wel even op zich laten wachten vrees ik...
Het schijnt zo te zijn dat "die éne jaloerse niet-Spider bezitter" navigeert in CC's Spider tijdens de komende Nimega 100 miglia.......Schitterende reacties hier, behalve van die éne jaloerse niet-Spider bezitter![]()