Vandaag mocht ze weer de wegen trotseren .
Wat is het toch een schitterende madam .
Met nieuwe radiator . Eentje met aluminium koelribben , dus ze weegt weer wat minder .
Oke oke.... de mijne rijd dan momenteel niet Maar die stand ben ik al heel lang voorbijOok leuk: kilometerstand van een van de rijdende Alfa's 155 Q4 is thans 248.540.
Ik zit ergens net voor de 291.000KM Exate getal zou ik na moeten kijkenHet gaat helemaal goed komen met je Q4. Let maar op. Over die stand: hoor ik daar "PB"? :wink:
Da's nog best een vies barstje in dat voorspatbord.Joost,Rudolph,
Kan jij misschien een foto plaatsen van de GTA van jouw avatar? Dat vind ik echt de mooiste 155 ever!!
Ja, ik kan die foto plaatsen maar hij is zo klein als de avatar. Zat bij een advertentie waarin deze Alfa 155 GTA te koop werd aangeboden in oktober 1998. De foto is gemaakt tijdens een race in het Italiaans kampioenschap voor Bergtrijdritten ("C.I.V.M.") met Gianni Anzeloni, vorig eigenaar, achter het stuur. Ik zal je per email een overdosis sturen van andere foto's op groot formaat.
Over de auto: 1992: 2° in het Italiaans kampioenschap voor supertoerwagens ("C.I.V.T. Superturismo Classe 1"), coureur Giorgio Francia; eind 2006: opnieuw opgebouwd geheel in originele staat; mei 2008: deelnemer aan de 155 expositie die we in Italie hadden georganiseerd.
Foto: 2004 Driver's Trophy. Bron: Registro storico Alfa 155 Superturismo.
Zie tevens:
Onboard videoclip 36° Spino (2008 CIVM)
Foto's Raduno Espositivo Vetture "15 anni DTM '93"
Topic Italiaans kampioenschap voor Bergtrijdritten ("C.I.V.M.")
Webpage Registro storico Alfa 155 Superturismo