De motor specs zijn erg okee, auto lekker laag en heftigjes gevulde wielkasten, vloermatten zou ik mee kunnen leven. Achterkant met diffusor is denk ik iets waar je even aan moet wennen om mooi te gaan vinden. Vleugeldeuren hadden van mij niet gehoeven, waarschijnlijk een autostyle constructie omdat de lijn van de portieren niet ontworpen is voor echte vleugeldeuren. Dus moet je de deur eerst naar buiten opendoen voordat je de ruimte hebt om ze omhoog te klappen. Er zijn ook sets die je kunt gebruiken om je portieren normaal open te doen, opklappen doe je dan vooral voor de show. Parkeergarages dus geen probleem.
De luchthappers van de voorbumper passen totaal niet bij de auto, en de print op de motorkap is nogal vreemd omdat deze niet als stijl element is doorgevoerd op het dak. Doe je dat wel, heb je tenminste nog een soort eenheid gecreëerd. Rode banden en two-tone hoeven van mij niet, dan liever een zwarte bovenkant en zwarte banden :8
Wagen met potentie, ook al issie niet optimaal mooi, wel erg indrukwekkend. De basis is goed, op details kan het best wel beter. Maar zou hem toch graag willen hebben. Alles is tenslotte aanpasbaar