Vandaag weer wat geklust aan de P4. De achteras zit er nu compleet onder, de lekke benzinetank heb ik tijdelijk vervangen door de tank van mijn Q4 SW. Die tank heb iik ontdaan van de roestvorming en weer zwart (bij)gespoten.
Voor ik de tank ging monteren heb ik de benzineleidingen goed nagekeken, bij de aansluiting op de tank bleek de benzineleiding behoorlijk poreus te zijn (onder dat fantastische canvas dat het van buiten niet zichtbaar maakt), dus daar heb ik de leiding vernieuwd.
Één geleidearm van de achteras zat met een tie-wrap vast, van deze arm bleek de rubberen bus kapot te zijn; deze arm heb ik ook vervangen nadat ik de oude bout eruit heb moeten boren...
Verder nog wat roestvorming aan de bodemplaat aangepakt.
De pret was echter voortijdig voorbij, mijn krik leek meer op een wokkel dan op een krik, niet meer verantwoord dus om verder mee te klussen....
Voor de onderdelen dit ik momenteel zoek heb ik een ander topic in 'Gezocht' aangemaakt, dus ...........
KLIK
En hieronder nog een plaatje van de P4 zoals hij er nu bij staat, met P4 achteras (je zal mij moeten geloven dat het echt zo is
)