Rob2000

RE: 156 GTA selespeed Bonanza effect

wo nov 05, 2008 09:07

Prise as toerental sensor...die moet idd. mooi schoon zijn. Ik heb er trouwens nog een liggen, gloedjenieuw :P

Dit is 'm:

Afbeelding

Alfa Roberto

di nov 18, 2008 16:52

Hallo allemaal, :D
bedankt voor jullie hulp! Het probleem is inmiddels opgelost, jullie horen nog van mij wat de oorzaak was!
Mvg,
Robert :lol:

:jumping:

postbus31
Member
Member

Re: RE: 156 GTA selespeed Bonanza effect

wo nov 19, 2008 07:39

......, jullie horen nog van mij wat de oorzaak was!
Mvg,
Robert :lol:

:jumping:

Je weet de spanning er wel in te houden :shock: :lol:

richard faber

ma dec 01, 2008 16:40

[quote="Andretti Molletti"]Afbeelding[/quote
hallo heb precies het zelfde probleem met mijn gta selespeed heb priceas sensor eruitgehaald en schoon gemaakt gelijk over ,maar na zo"n 10 min proberen kwam het weer terug????? heb maar een nieuwe besteld denk dat als deze zender warm wordt andere waarden aanneemt.

Andretti Molletti

di dec 02, 2008 21:03

Als dat niet werkt laat dan nog even wat horen, ik heb nog wel meer mogelijkheden :)

Jammer dat de topicstarter niets meer meld.. :?

Alfa Roberto

wo dec 03, 2008 16:10

Hallo allemaal,
daar ben ik weer! Ik heb goed en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat het probleem verholpen is! :D
Het slecht nieuws is dat ik geen flauw idee heb, wat de oorzaak was. :cry:
De garage heeft er zoveel tijd en energie ingestoken, dat ze het me niet wilden vertellen.
Ze lieten alleen los dat het probleem veroorzaakt werdt door meerdere factoren! :?
Mocht ik er ooit achter komen dan horen jullie het zeker!
Bedankt!!

Andretti Molletti

wo dec 03, 2008 16:30

:mrgreen:

de dealer mag je wat mij betreft bij naam noemen, dan weet ik als ze mij ooit nog iets vragen dat ik NEE moet verkopen!!

wat een bull shit zeg!

dvermaat
Member
Member
Contacteer: Website

wo dec 03, 2008 16:46

waarschijnlijk weet de garage het ook niet en hebben ze het ergens anders laten doen of de bak verwisseld om van hetgezeur of te zijn..
Meestal vertellen ze maar wat graag wat er was en hoe goed ze het wel niet hebben kunnen fixen
Nu:
Gehad:
[url=http://www.davidvermaat.nl/coppermine/t ... p?album=47]Giulia Super lusso, hawthorn white[/url]
147 2.0 Distinctive selespeed
33 1.5 ie imola

Alfa 1.5

ma dec 08, 2008 09:41

De dealer heeft goed werk geleverd...uw probleem is opgelost! Ze hoeven ook niet alles te laten zien wat in hun keuken gebeurt of hebben liever niet dat de oplossing op internet komt.

Andretti Molletti

ma dec 08, 2008 15:09

FU
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op vr feb 20, 2009 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Alfa 1.5

ma dec 08, 2008 18:09

Ik neem het op voor deze dealer omdat ik er zelf erg goede ervaringen mee heb...we hebben het toch over de Alfa dealer van Friesland?
Ze treden ook weleens op als gastheer voor clubs/liefhebbers...over killing gesproken.

Speeder
Guru
Guru

ma dec 08, 2008 18:47

Ik neem het op voor deze dealer omdat ik er zelf erg goede ervaringen mee heb...we hebben het toch over de Alfa dealer van Friesland?
Ze treden ook weleens op als gastheer voor clubs/liefhebbers...over killing gesproken.
Al is het de importeur zelf, dat is niet waar het om gaat! Feit is dat ze een diagnose stellen, één of meerdere defecten aan de auto repareren/oplossen, maar de klant dan achteraf niet willen vertellen wat er precies gedaan is. Waarom zou de klant niet mogen weten waarvoor hij betaald heeft? Waarom wil deze dealer informatie m.b.t de uitgevoerde reparatie niet verstrekken?

Ik vind het verhaal van dvermaat (hierboven) nog niet eens zo ver gezocht...
Gehad:

'93 Alfa Romeo 33 1.4IE Boxer

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma dec 08, 2008 18:53

Hallo allemaal,
daar ben ik weer! Ik heb goed en slecht nieuws.
De garage heeft er zoveel tijd en energie ingestoken, dat ze het me niet wilden vertellen.
Ze lieten alleen los dat het probleem veroorzaakt werdt door meerdere factoren! :?
Mocht ik er ooit achter komen dan horen jullie het zeker!
Bedankt!!
Bizar.

Jij biedt een auto met een mankement (?) ter reparatie aan. De garage gaat er tijd en energie in steken. Deze tijd en energie wordt (naar ik aanneem) op enigerlei wijze aan jou doorberekend middels een factuur. De garage lost het probleem op, of slaagt er althans in om de symptomen op te heffen. Nu word jij waarschijnlijk geacht om de rekening te voldoen. Als kritisch consument vraag jij nu naar het geconstateerde probleem en de toegepaste oplossing (immers, je wilt weten waar je voor gaat betalen), maar die worden niet gespecificeerd. Hoe weet jij nu wat de garage heefct uitgevoerd?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

ma dec 08, 2008 20:20

Daar sluit ik volmondig bij aan, ik zou 10% van de rekening betalen en zeggen dat je die om meerdere factoren (die je niet nader noemt) hebt verlaagd met 90 % !
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Terug naar “Algemene Technische vragen”