Kennelijk een letterlijke achtergelaten liefde, deze Giulietta na in aanraking te zijn geweest met een paaltje.
Ik gok er op dat hij een vrachtwagen in zijn rechterbil geknepen heeft.Kennelijk een letterlijke achtergelaten liefde, deze Giulietta na in aanraking te zijn geweest met een paaltje.
Ik gok er op dat hij een vrachtwagen in zijn linkerwang geknepen heeft.Ik gok er op dat hij een vrachtwagen in zijn rechterbil geknepen heeft.Kennelijk een letterlijke achtergelaten liefde, deze Giulietta na in aanraking te zijn geweest met een paaltje.
Ik heb inmiddels toch meer het idee dat hij een flinke landbouwtrekker (net de weg op gedraaid, zie de moddersporen) heeft willen ontwijken (rechts er langs) en op het rechter achterwiel geklapt is. Past het beste bij het schadeprofiel.Ik gok er op dat hij een vrachtwagen in zijn linkerwang geknepen heeft.Ik gok er op dat hij een vrachtwagen in zijn rechterbil geknepen heeft.Kennelijk een letterlijke achtergelaten liefde, deze Giulietta na in aanraking te zijn geweest met een paaltje.
Dat is geheimWat zou hier allemaal staan?
Zal wel iets meer geweest zijn dan een paaltjeKennelijk een letterlijke achtergelaten liefde, deze Giulietta na in aanraking te zijn geweest met een paaltje.