zo mei 29, 2005 23:49
Yep, kwazzur...
En genoten, hoewel meer vanwege het treffen van vriendinnen en vrienden dan vanwege de aanwezige auto's. Afgezien van een vloot fraaie klassieke Lambo's eigenlijk maar weinig echt spectaculairs gezien en het Concours d'Élégance was wat in een hoekje weggedrukt. Jammer, zoiets hoort een veel prominentere plaats in te nemen, zoals bijvoorbeeld de display van de Pininfarina-modellen...
Ook leuk: ik heb mijn vorig jaar gevallen en nu gerepareerde 1:43 model van de Gillet Vertigo weer terug! Marc Dantinne, de maker van het model, stond er ook met een kraampje en had hem meegenomen (wat ik tot vandaag niet eens wist). Spiegel en spoiler zijn zo goed als onzichtbaar door hem hersteld: kostenloos! Dàt is nog eens service! Merci Marc en dank je wel Fer Akkermans, voor je hulp!
Het Spider-105 record is trouwens gebroken. Of moet ik zeggen 'gevestigd'? Is geloof ik de eerste keer, dus dan valt er weinig te breken... 120 stuks, en de mijne was waarschijnlijk de meest smerige met ongeveer 2 kilo Toscaans stof gelijkmatig over de auto verdeeld....